Gå til innhold

Drømmer at jeg er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer at jeg er utro hver gang jeg har vert ute og drukket. Trenger ikke være å ha drukket mye, i går var jeg ute å drakk to glass vin.

Vis jeg kommer i snakk med mannfolk på byen sier jeg alltid at jeg har type og er fornøyd med ham, vil ikke ha noen andre eller noe i den duren, for jeg vil ikke bli prøvd på. Kjekt å snakke med folk, men vil ikke mer enn det.

Så hvorfor drømmer jeg at jeg er utro?? Jeg har aldri vert i et bedre forhold og vil ikke gjøre noe som kan ødelegge dette. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nessy

Hadde selv drømmer hvor jeg var utro og mer fysisk med dem i drømmen enn eksen min (kysset bare litt). Jeg gikk og tenkte på andre damer en del fordi jeg ikke var utrolig fysisk tiltrukket av eksen, kanskje underbevistheten min vil skyve dette ut i lyset og gjorde at jeg fikk drømmer om å være utro med masse andre damer.

Kan være pga dårlig samvittighet (for noe helt annet enn utroskap) eller kanskje du ikke er like tiltrukket av kjæresten lenger?

Alt er spekulinger selvfølgelig og det trenger jo ikke bety noe. Jeg hadde en fæl drøm/mareritt nylig hvor jeg drepte tremenningen min med motorsag og det har jeg jo ikke akkurat planer om å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...