ZIBRA Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 Iblandt har jeg og kjæresten sex uten att jeg er nok våt. Blir sår og får rifter etterpå, som varer ganske lenge, noen som veit vad man kan gjøre før å lindre såren? Type krem eller noe? (dette alltså når skaden allerede er skjedd....) Ønsker jeg kunne bli riktigt våt igjen, som førut...... Men det er et helt annet tema.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Bruk glidemiddel ved samleie, for da slipper du unna dette problemet. Kan jo ikke være noe særlig godt å få trengt inn en penis når en er tørr :-? Smør på sinksalve når det er som verst, for det lindrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 19. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2003 Nei, det er helt rart, han må ikke presse inn den, og det føles bra. Men jeg bli jo sår stadig vekk og det må jo bare være fordi jeg ikke er nok våt. Merker at jeg ikke er like våt som før. Glidemedel blir neste innkjøp!!!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 Glidemiddel kan jo være et lite kick uansett. Veldig morsomt å bruke og sparer deg for slitasje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 Glidemiddel er bra det men jeg foretrekker heller at han slikker deg våt får det koster ikke noe, godt er det okså . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 19. november 2003 #6 Del Skrevet 19. november 2003 Nøste, har du hørt om mannfolk som har fryktelig dårlig tid når de skal ha seg noe?? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 19. november 2003 #7 Del Skrevet 19. november 2003 Nøste, har du hørt om mannfolk som har fryktelig dårlig tid når de skal ha seg noe?? : Nei det har jeg ikke hørt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå