Gå til innhold

Tynt hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg begynte å miste mye hår slutten av 2010 og til april 2011, og det vet jeg hvorfor, men det har blitt kjempe tynt og det faller ikke mye ennå men det faller normalt som alle, men tingen er at mora mi klippet tuppene mine og etter det har håret mitt bøyd seg nedifra bare nedifra, det går rett hele vein og nede bøyer det seg, JEG HATER DET, en an ting er at når jeg har dusjet er håret mitt tykt, men dagen etter når det er i hesthale ser det sikkelig tynt ut:(

Hva kan jeg gjøre for å få bort den krøllen nede og har dere noen gode hårtips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg begynte å miste mye hår slutten av 2010 og til april 2011, og det vet jeg hvorfor, men det har blitt kjempe tynt og det faller ikke mye ennå men det faller normalt som alle, men tingen er at mora mi klippet tuppene mine og etter det har håret mitt bøyd seg nedifra bare nedifra, det går rett hele vein og nede bøyer det seg, JEG HATER DET, en an ting er at når jeg har dusjet er håret mitt tykt, men dagen etter når det er i hesthale ser det sikkelig tynt ut:(

Hva kan jeg gjøre for å få bort den krøllen nede og har dere noen gode hårtips?

jeg har aldri brukt noen annet på håre en shampo og balsam og jeg bruker olje en gang i uken, bruker healder%shoulder shampo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...