Gjest Anonym Skrevet 13. juli 2011 #1 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg var på date med en fyr her om dagen, og det endte med roting osv. Nå synes jeg at det gikk for langt til å være første date og jeg er ikke sikker nok på han enda, så vil ikke ende opp såret. Vi skal møtes igjen til helgen, er det da greit å ta det roligere på den seksuelle delen? Forventer han det samme om ikke mer enn det som skjedde på 1 date. Hva vil han tenke om jeg sier at jeg føler vi gikk for fort frem sist og jeg vil bare ta det rolig denne gangen? blir han skuffet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 13. juli 2011 #2 Del Skrevet 13. juli 2011 tja, jeg regner iallefall med han ser for seg at dere skal starte der dere sluttet forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym_TS Skrevet 13. juli 2011 #3 Del Skrevet 13. juli 2011 Så bør jeg egentlig avlyse møtet da? fordi jeg ønsker ikke sex eller noe slikt enda. Grunnen til at jeg gikk så langt på første date var fordi jeg var litt emosjonell ustabil. Har hatt litt problemer med eksen. jeg vil bare møte han for å henge sammen uten noe særlig kroppskontakt. men selv om han ser for seg at vi fortsetter fra der vi stoppet sist, så er jo ikke farlig om jeg vil ta det roligere nå, føler også han kan ha fått dårlig inntrykk av meg sist Vil gi han bedre inntrykk denne gangen om det ikke er forsent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2011 #4 Del Skrevet 13. juli 2011 Vanskelig å tippe hva han tror om deg, men det er jo vanlig å fortsette den fysiske delen på neste date. Ikke gå helt tilbake til scratch liksom. Kansjke han fikk litt dårlig inntrykk av deg. Det verste er hvis han tror at du roter med alle og enhver førtse gang du treffer noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2011 #5 Del Skrevet 13. juli 2011 Du skriver at du skal møte han til helga. Hva med å ta en dagslys-date! Uten alkohol og fomling. Mindre sjanser at han tenker at du bare er et enkelt ligg hvis du inviterer han med på en gøy aktivitet, for å bli bedre kjent. Feks båttur, fjelltur, klatretur osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. juli 2011 #6 Del Skrevet 13. juli 2011 Ikke bry deg om hva han tenker om deg. Vær deg selv. Gjør det du føler er riktig. Si gjerne at du vil ta det litt sakte fordi du trenger å bli mentalt ferdig med x. Han bør forstå det det, for sånn er livet, og over 90% av de som er på sjekkeren har en x, og mange trenger tid for å få x´et x helt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. juli 2011 #7 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Kommer dere til å ha noe kontakt før helgen? Isåfall, si fra at du vil ta det litt roligere, så får han heller avlyse om han da ikke får det han er ute etter da. Endret 13. juli 2011 av venus_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 13. juli 2011 #8 Del Skrevet 13. juli 2011 Du trenger ikke avlyse, men jeg synes du bør ta en prat med ham før dere møtes. Er han noe til kar så vil han sette pris på det og daten blir nok kjempefin, den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mm Skrevet 13. juli 2011 #9 Del Skrevet 13. juli 2011 Si det som det er , at du vil ta det litt roligere, fordi du er redd for å bli såret. Det gjorde jeg, og han ble faktisk glad, fordi han følte at jeg mente det som var mellom oss var seriøst:) Og i dag er han min kjæreste, og vi har det supert. Angrer ikke på at jeg tok det rolig i det hele tatt, det ga meg bekreftelsen på at han ville vente på meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 13. juli 2011 #10 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg merket at han selv ble overrasket over hvor fort frem jeg gikk. Er så flau over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #11 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg tok en kaffe med en gutt for lenge siden. Jeg tenkte ikke på det som en date før han begynte å snakke om hvor nervøs han hadde vært før denne daten. Vi klinte og greier... Så det ble jo helt annerledes enn jeg så for meg at det ville bli på det uskyldige kaffemøtet:p Jeg tenkte faen, det skjedde litt for tidlig. Men det føltes så riktig, ingen vits i å angre. Men vi tok det mer med ro de neste gangene vi møttes... Er vanskeligere å snakke skikkelig sammen og bli kjent om man stadig tafser og kliner. Jeg hadde så ekstremt lyst til å ta på han og kysse han, men holdt meg i skinnet. Begge syntes ting gikk litt fort, og ble enige om å vente med sex... Allerede to dager senere lå vi der i senga. Hadde samme følelse av at det skjedde for tidlig da også, men føltes samtidig riktig. Ingen vits i å angre! Og han vet godt at jeg ikke er ei jente som driver og hopper til køys eller kliner med hvemsomhelst, siden vi kjente hverandre fra før første "date". Flere møter senere er vi nå kjærester. Jeg synes at du skal snakke med han! Ikke avlyse:) Ikke vær flau, han var jo med på det ikke sant. Dere hadde lyst! Møtes et sted hvor det er andre folk, et sted hvor det er upassende å rote! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. juli 2011 #12 Del Skrevet 13. juli 2011 Du kan jo fortelle han at det gikk litt fort på den måten sist dere møttes og at du ønsker å roe ned litt. Så vet han hvor han har deg. Hva han tenker om deg etter første date, er vanskelig å si med mindre du spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 13. juli 2011 #13 Del Skrevet 13. juli 2011 Så lenge du ikke "legger opp til" at det skal være noe mer enn bare prating, holde hender, eller hva du nå måtte ønske, tror jeg det skal gå greit. Han har sikkert vært på første-dater med kvinner som ikke har gått så langt, og da vet han at du gjorde en slags tabbe som du sikkert er litt usikker på i etterkant. Om du er usikker på om han fatter din intensjoner, snakk med han davel. Det er ikke verre enn det. Du trenger på ingen måte å avlyse daten, da vil du i hvert fall gi han merkelige, forvirrende signaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 13. juli 2011 #14 Del Skrevet 13. juli 2011 Så lenge du forklarer ham situasjonen på en ordentlig måte, kan du være så mye/lite fysisk som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå