Gå til innhold

Svettebehandling med laser

venus_

Anbefalte innlegg

Leste dette på hudpleieklinikken.no i dag:

NYHET!!

Permanent svettefjerning

Sliter du med konstant svette? Har du alltid svetteringer under armene?

Veldig mange plages av dette, og det kan være skjemmende i hverdagen.

Nå introduserer vi en ny teknikk med laser. Den eneste behandlingen som har vært på det norske markedet mot svette, er Botox behandling. Dette er en midlertidig løsning som kun varer i 4-6 mnd. Nå kan du bli kvitt problemet for godt!

Kom innom for en GRATIS konsultasjon hos en av våre leger.

Noen som har prøvd dette eller hørt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Aldri hørt om det, men jeg skal definitivt følge med på dette :P

Ser ut som det skal koste 15000 :/ Blir ikke gjort på meg med det første da.. Men tror jeg skal prøve med botox først. Prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det skal koste 15000 :/ Blir ikke gjort på meg med det første da.. Men tror jeg skal prøve med botox først. Prøvd det?

Såpass ja :o Nei har aldri testa det,da jeg hører det er ganske dyrt og kanskje bare varer i seks måneder.. Men hadde kunne tenkt meg å prøvd det, hadde det ikke vært for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg som startet denne tråden; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=574413

Har akkurat støvsuget (ja jeg vet det er natten) å tro det eller ei, men jeg hverken svetter eller lukter.

Nå skal jeg gå på badet og vaske meg å ha på Stop 24. Spent på om dette er noe som fungerer.

Natta :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg som startet denne tråden; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=574413

Har akkurat støvsuget (ja jeg vet det er natten) å tro det eller ei, men jeg hverken svetter eller lukter.

Nå skal jeg gå på badet og vaske meg å ha på Stop 24. Spent på om dette er noe som fungerer.

Natta :natti:

Så bra at det funker for deg :) Stop24 har jeg faktisk ikke prøvd, men prøvde deodorant med aluminiumsklorid i for en stund siden. Den virket veldig bra, men etter et par gangers bruk begynte jeg å få store utslett å blemmer når jeg tok det på. Så da må jeg finne noe annet som virker. Hva er det Stop24 inneholder som gjør at det virker mot svette og lukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass ja :o Nei har aldri testa det,da jeg hører det er ganske dyrt og kanskje bare varer i seks måneder.. Men hadde kunne tenkt meg å prøvd det, hadde det ikke vært for det!

Ja, det koster 4-6000 tror jeg. Og det virker i 4-12 måneder. Vurderer virkelig å prøve det, leste et sted at svettingen kunne avta noe på sikt også, etter å ha tatt botox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Stopp24 og fikk absolutt ingen effekt, synes egentlig nesten jeg lukta mer svette av den.

Begynte også å flasse under armene av det.

En venninne av meg fikk henvisning fra lege og opererte bort svettekjertler under armene, det hjalp utrolig bra for henne, hun har aldri svette ringer og lukt lenger, kun når hun trener eller er veldig aktiv..

Det var jo nærmest gratis, bare egenandel på et par hundre tror jeg, hun har arr, men det ser man jo ikke dersom du ikke er helt nærme og glor inn i armhulen.

For min egen del så gikk svettingen bort når jeg sluttet på p-piller og det er ikke noe prob lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det funker for deg :) Stop24 har jeg faktisk ikke prøvd, men prøvde deodorant med aluminiumsklorid i for en stund siden. Den virket veldig bra, men etter et par gangers bruk begynte jeg å få store utslett å blemmer når jeg tok det på. Så da må jeg finne noe annet som virker. Hva er det Stop24 inneholder som gjør at det virker mot svette og lukt?

Her kan du lese litt om Stop 24 http://eter.no/produktomr_der/svettebehandling/stop_24_serien_/

Der står det også litt om hva den inneholder.

Jeg ser at den ikke har hatt god effekt hos alle som svarer her, men det er jo med den som med de fleste andre produkter. Det virker på noen, men ikke på alle.

Jeg har prøvd det nå i 2 netter og kjenner ingen svettelukt. Utrolig deilig, å jeg håper dette fortsetter.

Det er ikke moro å være plaget av hverken svette eller lukt.

Det er absolutt verd et forsøk, å jeg mener å huske at jeg betalte 129,- for rol-on, så det blir ikke så store økonomisk tapet om det ikke skulle fungere. Jeg har ikke merket noen hudplager enda jeg til vanlig må bruke uparfymerte såper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått prøvd ut Stop 24 enda to dager, å utrolig nok så her jeg ingen svettelukt. Er absolutt å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...