Gå til innhold

Dårligste huslige egenskaper til din partner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Harriet

Det må være at han aldri til dags dato har sett støv eller at blomstene trenger vann.

Men jeg klager ikke, har en ordentlig mann som elsker å ha det ryddig rundt seg og elsker å rydde i roteskuffer og boder :fnise: Helt fantastisk for det er noe jeg ikke kan fordra å gjøre selv.

Så kjører han til gjenvinningsanlegget med rot og skrot når det samler seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårligste egenskap er vel at han sjelden/aldri gjør noe på eget initiativ. Han er derimot på pletten med en gang om jeg spør om han kan ta ut søpla, sette på en vask etc. Så han er flink så lenge jeg klarer å ta sjefsrollen (han har selv sagt at han trenger å bli holdt i øra, heh). Funker greit nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vanskelig.... :glare: Han er som oftest mye flinkere enn meg... :sjenert:

Men glass og tallerkner er han flink til å glemme igjen :P

Endret av ViC*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også veldig flink, så lenge jeg ber han om å gjøre ting. Men han gjør mye annet da, hus, bil og hage, så jeg bryr meg ikke om jeg står igjen med mye av husarbeidet. Jeg er ikke så veldig flink til å rydde selv så jeg kan nesten ikke klage på han. Men legge sammen klær må jeg gjøre selv, der blir jeg gal hvis det ikke blir gjort på min måte :-) Men jeg skulle gjerne ha sett at han tok støvsugeren uten at jeg ba han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...