Gå til innhold

Herregud, skjønner ingenting av dette!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en medisinsk abort for 5 uker siden og begynte på cerazette rett etter det. Jeg hadde endel blødninger første to ukene, mens det avtok mye 3 uken. Men de to siste ukene har det bare vært bittelitt brunt slimete blod eller brun utflod (sorry detaljer her) med unntak av en dag uten noe som helst og igår da jeg blødde litt rødt blod. Har tatt sånn blodprøvegraviditetstest man tar etter 4 uker og den var negativ så har vel ikke rester.

Men jeg lurer på om jeg har et sår inni livmoren som blør fortsatt eller om det er cerazetten som gir meg disse bittesmå blødningene. Blir sykt frustrert siden jeg har utrolig lyst på sex og jeg skal straks til syden så jeg vil badee! Jeg har ingen smerter eller noenting i magen eller noe sånt heller. Men er jo redd for å få infeksjon. Selv om jeg tror det er Cerazetten som gjør det... Er jo litt rart hvis såret i livmoren ikke har grodd på 5 uker?

Noen som har noen erfaringer eller kunnskaper om dette? Hadde vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym

Jeg tok en medisinsk abort for 5 uker siden og begynte på cerazette rett etter det. Jeg hadde endel blødninger første to ukene, mens det avtok mye 3 uken. Men de to siste ukene har det bare vært bittelitt brunt slimete blod eller brun utflod (sorry detaljer her) med unntak av en dag uten noe som helst og igår da jeg blødde litt rødt blod. Har tatt sånn blodprøvegraviditetstest man tar etter 4 uker og den var negativ så har vel ikke rester.

Men jeg lurer på om jeg har et sår inni livmoren som blør fortsatt eller om det er cerazetten som gir meg disse bittesmå blødningene. Blir sykt frustrert siden jeg har utrolig lyst på sex og jeg skal straks til syden så jeg vil badee! Jeg har ingen smerter eller noenting i magen eller noe sånt heller. Men er jo redd for å få infeksjon. Selv om jeg tror det er Cerazetten som gjør det... Er jo litt rart hvis såret i livmoren ikke har grodd på 5 uker?

Noen som har noen erfaringer eller kunnskaper om dette? Hadde vært supert!

Cerazette kan gi deg konstante småblødninger ja. Kjenner ei som begynte å blø hele tiden da hun begynte på den, så hun byttet. Bruker Cerazette selv også og for meg er den kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg hadde en SA og hadde bare brun blødning neste mens, ikke noe friskt blod, bare slimete.

Når jeg starta på Cerazette, hadde jeg mye småblødninger i starten, før jeg etter ca 2 mnd mista mensen helt :nigo:

DET var deilig det!

Tok bare en G-test i ny og ne for å vere helt sikker på at jeg ikke var gravid, og hadde et fabelaktig liv uten tanta i to år! Så ble vi prøvere og da var det kipt å få tanta tilbake etter laaaangt fravær ;)

Jeg ville nok bare ha fortsatt på pillene, for bytter du nå kommer du nok uansett til å ha det ustabilt fremover sommeren.

Så får dere heller vere oppfinnsomme på sex-fronten, selv om det er kiipt, spesiellt på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :)

Men noen som vet hvor lenge jeg må vente da? :/ Blir jo helt gal haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...