Gjest TS Skrevet 12. juli 2011 #1 Del Skrevet 12. juli 2011 Hvorfor det så forpult vanskelig å bli kjent med jenter og mennesker generelt i dette jævla landet her! Fått inntrykk av at Norge kryr av prippene damer med prinsesse syndrom...nå er jeg dritt lei, for å si det rett ut!!!!Jeg seriøst lei av å bli avvist, etter å bli avvist og avvist! Fatter ikke hva jeg gjør feil, må seriøst være noe rart med meg som ikke faller i smak hos kvinner...ikke vet jeg! Jeg ser ok ut(186 høy, godt trent), er hyggelig og snill, men neida, det holder ikke! Hva faen ser dere kvinner etter egentlig? Må jeg bli en drittsekk kanskje eller må jeg bli rik? Virker som mange kvinner setter ekstremt høye krav, som selvsagt er i motsetning til hva dem sier selv! Fatter meg ikke på kvinne loggiken? Og ja, jeg vet at jeg høres bitter ut nå, men føler at jeg har god grunn til å være det også!Det gjør noe med en manns stolthet når han har blitt avvist xXX antall antall ganger uten å finne forklaringa på hva man gjør galt! Begynner seriøst å få et veldig negativt kvinne syn og det hjelper meg i hvertfall ikke, så kanskje noen har noen råd? Stoltheten min takler seriøst ikke flere avisninger,for å være ærlig...bryter selvtillitten min veldig ned og uten selvtillitt så har jeg I HVERTFALL IKKE SJANS 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #2 Del Skrevet 12. juli 2011 Må vel egentlig bare spørre seg hvem det mest sansynelig er noe galt med. Deg, eller alle kvinner i norge? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. juli 2011 #3 Del Skrevet 12. juli 2011 Må vel egentlig bare spørre seg hvem det mest sansynelig er noe galt med. Deg, eller alle kvinner i norge? ok, formulerte meg litt feil....har forstått at det er noe galt med meg, eller noe som ikke kvinner like i hvertfall, men PROLBEMET er at jeg ikke fatter hva det er for noe! Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #4 Del Skrevet 12. juli 2011 Avviser de deg før dere blir kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. juli 2011 #5 Del Skrevet 12. juli 2011 ok, formulerte meg litt feil....har forstått at det er noe galt med meg, eller noe som ikke kvinner like i hvertfall, men PROLBEMET er at jeg ikke fatter hva det er for noe! Skjønner? Ok, ble et par skrive feil, har ikke dysleksi.....har lært åssen folk kan svare her inne :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #6 Del Skrevet 12. juli 2011 ok, formulerte meg litt feil....har forstått at det er noe galt med meg, eller noe som ikke kvinner like i hvertfall, men PROLBEMET er at jeg ikke fatter hva det er for noe! Skjønner? Det er jo umulig for oss å svare på når du ikke skriver litt mer om deg selv og personligheten din. Uansett er det vanskelig å få frem nyanser i personlighet og oppførsel på et forum. Tror det beste for deg er å spørre noen som kjenner deg, og be om ærlige og konstruktive tilbakemeldinger. Du kan jo også ha vært uheldig med de du har prøvd deg på. Vurdert å bytte arena, for eksempel, eller har du prøvd mange forskjellige allerede? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 12. juli 2011 #7 Del Skrevet 12. juli 2011 Og jeg skjønner ikke hvorfor dere menn hele tiden skal velge barbiedukke-jentene og mobbe/snakke stygt til de som har litt ekstra på kroppen eller ser litt spesiell ut i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. juli 2011 #8 Del Skrevet 12. juli 2011 Avviser de deg før dere blir kjent? Stort sett ja, kommer som regel kun til en date:/ Ikke for å nevne hvor mye jobb det er for å komme til den ene date:/ Syntes mange kvinner er veldig passive...men er vell sikkert godt mulig for det at de svømmer over i tilbud fra andre menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #9 Del Skrevet 12. juli 2011 ok, formulerte meg litt feil....har forstått at det er noe galt med meg, eller noe som ikke kvinner like i hvertfall, men PROLBEMET er at jeg ikke fatter hva det er for noe! Skjønner? Kanskje ditt syn på norske kvinner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 12. juli 2011 #10 Del Skrevet 12. juli 2011 Prinsessesyndrom?? Så du mener at enhver kvinne som ikke har lyst til å bli kjærest med deg lider av et prinsessesyndrom? Er du sånn at du kan bli kjæreste med hvilken som helst jente som prøver seg på deg selv da? Kanskje du må senke dine egne krav litt og prøve deg på andre typer jenter enn de du har prøvd deg på til nå? Kanskje det er du som lider av et prinsesyndrom? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. juli 2011 #11 Del Skrevet 12. juli 2011 Du må kanskje se litt på oppførselen din? Kanskje måten du oppfører deg på virker f.eks arrogant, nedlatende eller ignorant på et vis? Kvaliteter de fleste mennesker ikke setter pris på. Er ikke sikkert du er slik, men at du virker slik. Kanskje har du hengt deg opp i en type kvinnfolk? Prøv å utvide horisonten litt. Er det slik at alle jentene du prøver deg på er någelunde like typer, og at denne gruppen ikke nødvendigvis liker den typen person du er? Kanskje virker du sjenert? kanskje virker du ikke interresert? kanskje jenta er opptatt? kanskje jenta rett og slett ikke har lyst på kjærste eller flørt? kanskje jenta nettopp er kommet ut av et forhold og trenger tid for seg selv? kanskje du sjekker på feil arena? kanskje du sjekker på feil måte og heller virker frekk eller desperat? kanskje ditt negative kvinnesyn skinner igjennom selv om du ikke tror det? kanskje du er for intens Mange grunner, men du bør nok se litt på hvordan du fremstår. Det er ikke sikkert ditt sanne jeg er slik du fremstår når du sjekker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. juli 2011 #12 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er jo umulig for oss å svare på når du ikke skriver litt mer om deg selv og personligheten din. Uansett er det vanskelig å få frem nyanser i personlighet og oppførsel på et forum. Tror det beste for deg er å spørre noen som kjenner deg, og be om ærlige og konstruktive tilbakemeldinger. Du kan jo også ha vært uheldig med de du har prøvd deg på. Vurdert å bytte arena, for eksempel, eller har du prøvd mange forskjellige allerede? Jeg er veldig klar over mine dårlige sider, men de kommer langt ifra frem på en date...så vidt jeg vet i hvertfall:) Hvis jeg er på en date, så er jeg stort sett veldig pratsom og blid..ofte med en humoristisk sans;) Har hent jeg har vist litt usikkerhet på et par dater(kommer ann på jenta som sitter på andre siden av bordet), og det er vell kanskje nok til å være en "dealbreaker" for mange kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 12. juli 2011 #13 Del Skrevet 12. juli 2011 Er det kvinner du møter på sukker og sånn du er på date med? I såfall må du nok belage deg på å kysse (eller ikke kysse, men date) 100 frosker før du finner noen, tror jeg. Sånne dater er jo nesten som blind date, og skal vel mye til før det klaffer. Alle jeg kjenner som driver med nettdating klager over at det er sånn, så det er nok ikke spesielt for deg. Syns også du er utrolig sytete i førsteinnlegget ditt, og høres ut som om du egentlig ikke liker damer noe særlig. Ærlig talt, tror du på det du sier selv? Se rundt deg, det er da mange menn som verken er spesielt kjekke eller rike som har kjæreste. Og kanskje du blir mer attraktiv hvis du blir mindre selvrettferdig og sutrete? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 12. juli 2011 #14 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er mange jenter som aldri har vært på en date, sånn som for eksempel meg. Jeg er både kravstor og aksepterende, men jeg kunne uansett ikke møtt noen i en sånn setting, og det vet jeg at mange av mine venninner heller ikke kunne gjort. Kanskje du rett og slett er på feil arena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. juli 2011 #15 Del Skrevet 12. juli 2011 Du må kanskje se litt på oppførselen din? Kanskje måten du oppfører deg på virker f.eks arrogant, nedlatende eller ignorant på et vis? Kvaliteter de fleste mennesker ikke setter pris på. Er ikke sikkert du er slik, men at du virker slik. Kanskje har du hengt deg opp i en type kvinnfolk? Prøv å utvide horisonten litt. Er det slik at alle jentene du prøver deg på er någelunde like typer, og at denne gruppen ikke nødvendigvis liker den typen person du er? Kanskje virker du sjenert? kanskje virker du ikke interresert? kanskje jenta er opptatt? kanskje jenta rett og slett ikke har lyst på kjærste eller flørt? kanskje jenta nettopp er kommet ut av et forhold og trenger tid for seg selv? kanskje du sjekker på feil arena? kanskje du sjekker på feil måte og heller virker frekk eller desperat? kanskje ditt negative kvinnesyn skinner igjennom selv om du ikke tror det? kanskje du er for intens Mange grunner, men du bør nok se litt på hvordan du fremstår. Det er ikke sikkert ditt sanne jeg er slik du fremstår når du sjekker. vell, godt mulig...men jeg har blitt avvist stort sett av det motsatte kjønn opp igennom hele livet mitt og har omtrent aldri opplevd at en jente har vist mye interesse før jeg eventuelt har gjort det(veldig demotiverende tanke må jeg si)Nå de siste årene har jeg prøvd meg en del på nettdating, siden jeg har fått nok av sjekkinga på byen!Dette har ført til at jeg mistet min jomfrudom i en alder av 25år, nesten litt tragisk når jeg tenker over det! Har med andre ord hatt litt suksess med nettdating, men det er ute etter MYE JOBBING fra min side og hvis jeg får til en date, så ender stort sett opp kun med den ene daten dessverre:/ Jeg kunne bare ønske jeg visste hva jeg gjorde galt(eller eventuelt hva som er "galt" med utseende mitt) for jeg har lyst å oppleve å ha en sikkelig kjæreste for første gang i livet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. juli 2011 #16 Del Skrevet 12. juli 2011 Hvorfor det så forpult vanskelig å bli kjent med jenter og mennesker generelt i dette jævla landet her! Fått inntrykk av at Norge kryr av prippene damer med prinsesse syndrom...nå er jeg dritt lei, for å si det rett ut!!!!Jeg seriøst lei av å bli avvist, etter å bli avvist og avvist! Fatter ikke hva jeg gjør feil, må seriøst være noe rart med meg som ikke faller i smak hos kvinner...ikke vet jeg! Jeg ser ok ut(186 høy, godt trent), er hyggelig og snill, men neida, det holder ikke! Hva faen ser dere kvinner etter egentlig? Må jeg bli en drittsekk kanskje eller må jeg bli rik? Virker som mange kvinner setter ekstremt høye krav, som selvsagt er i motsetning til hva dem sier selv! Fatter meg ikke på kvinne loggiken? Og ja, jeg vet at jeg høres bitter ut nå, men føler at jeg har god grunn til å være det også!Det gjør noe med en manns stolthet når han har blitt avvist xXX antall antall ganger uten å finne forklaringa på hva man gjør galt! Begynner seriøst å få et veldig negativt kvinne syn og det hjelper meg i hvertfall ikke, så kanskje noen har noen råd? Stoltheten min takler seriøst ikke flere avisninger,for å være ærlig...bryter selvtillitten min veldig ned og uten selvtillitt så har jeg I HVERTFALL IKKE SJANS Hvis det er noen trøst så er mange menn like avvisende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. juli 2011 #17 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg er veldig klar over mine dårlige sider, men de kommer langt ifra frem på en date...så vidt jeg vet i hvertfall:) Hvis jeg er på en date, så er jeg stort sett veldig pratsom og blid..ofte med en humoristisk sans;) Har hent jeg har vist litt usikkerhet på et par dater(kommer ann på jenta som sitter på andre siden av bordet), og det er vell kanskje nok til å være en "dealbreaker" for mange kvinner? Tja, kanskje de føler at du holder tilbake og ikke viser deg selv? Umulig å si! Mine antenner er ihvertfall ute om en mann er livets lys og prøver å fremstille seg selv som både feilfri og perfekt... Det er IKKE det jeg vil ha i en mann ihvertfall Eneste jeg kan tipse deg om er å vere 100% deg selv om du skal finne den rette dama for deg ...later du som om du er noe du ikke er, får du jo bare en dame som ikke er på jakt etter DEG vettu Man føler som regel på seg hva en syns om en person allerede etter en date, så du har nok rett og slett ikke møtt dama for deg enda Men ikke gi opp! Blir med på aktiviteter og ting der damer er, og kanskje du plutselig står ansikt til ansikt med drømmadama og faktisk ikkje skjønte hvor hun kom ifra Dater med mennesker man knapt har møtt kan bli veldig krampeaktig er nå min erfaring Lykke til - she's out there somewhere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mann Skrevet 12. juli 2011 #18 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg ser ok ut(186 høy, godt trent), er hyggelig og snill, men neida, det holder ikke! Hva faen ser dere kvinner etter egentlig? Må jeg bli en drittsekk kanskje eller må jeg bli rik? Virker som mange kvinner setter ekstremt høye krav, som selvsagt er i motsetning til hva dem sier selv! Fatter meg ikke på kvinne loggiken? Reagerte litt på dette, å få en dame interessert har ikke noe med logikk å gjøre, det har med å skape rette kjemien. Det virker som du er veldig oppgave-fokusert på det at du skal få deg dame og det tror jeg bare virker mot sin hensikt. Prøv heller å være mer laidback, flørte litt og gi damer noen kompliementer uten at du har noe bestemt mål for øyet. Da smitter det etterhver over på hvordan du er på date også. Jaja kan være skivebom dette men var ikke så mye å gå på heller akkurat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. juli 2011 #19 Del Skrevet 12. juli 2011 Er det kvinner du møter på sukker og sånn du er på date med? I såfall må du nok belage deg på å kysse (eller ikke kysse, men date) 100 frosker før du finner noen, tror jeg. Sånne dater er jo nesten som blind date, og skal vel mye til før det klaffer. Alle jeg kjenner som driver med nettdating klager over at det er sånn, så det er nok ikke spesielt for deg. Syns også du er utrolig sytete i førsteinnlegget ditt, og høres ut som om du egentlig ikke liker damer noe særlig. Ærlig talt, tror du på det du sier selv? Se rundt deg, det er da mange menn som verken er spesielt kjekke eller rike som har kjæreste. Og kanskje du blir mer attraktiv hvis du blir mindre selvrettferdig og sutrete? jepp, vet jeg høres sutrete ut i innlegget mitt..men er litt bevisst for å være ærlig, ville bare understreke poenget mitt litt "ekstra mye" Er langt ifra slik i RL, i hvertfall ikke når jeg dater en jente..da er jeg bare glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #20 Del Skrevet 12. juli 2011 Hvis du fremstår på samme måte i virkeligheten som her så skjønner jeg godt at ingen vil være kjæresten din. Det kan være veldig mange forskjellige grunner til hvorfor de forskjellige ikke har villet bli kjæreste med deg. Det finnes tusenvis av gutter jeg ikke er interessert i. Også finnes det gutter jeg er interessert i. Ingen av de er rike eller badboys, men de passer min personlighet. Nå for tiden har alle venninne mine kjærester. Alle disse kjærestene er middels utseende, studenter/jobber, men ikke i nærheten av rike! Og ingen er bad boys. Hva slags jenter går du etter da? Velger du de litt tykkere, de mindre pene, osv? Eller skal du ha de aller peneste? For hvis du kan stille mange krav må da jenter få lov å ha krav og!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå