Siam Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 ...så i går lagde jeg brente mandler!! Klarte ikke å vente med å smake heller, og de ble kjempegode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg elsker også brente mandler! Mmmmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 Det er årets nye oppskrift for meg! Har ikke prøvd ennå, men gleder meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 Og jeg skal lage kakemenn i dag :oops: men bare en liten prøveoppskrift siden jeg ikke har lagd det før. (dårlig unnskyldning - jeg vet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 Åh, nå fikk jeg lyst på brente mandler *skrive mandler på dagens handleliste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 19. november 2003 #6 Del Skrevet 19. november 2003 Og vi lagde oss gløgg i går + spiste pepperkaker og kokosmakroner. Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 19. november 2003 #7 Del Skrevet 19. november 2003 er vel helt greit det vel. En ting er og begynne ug bake og vaske ned huset til jul nå. Men hos venninnen min har det vært julepyntet allerede i ei uke. DET SYNES JEG ER VELDIG TIDLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #8 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg lagde også brente mandler i går og de ble kjempegode! Ungene hadee aldri smakt sånne før, jeg har aldri laget det før men fra nå av står det fast på lista :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #9 Del Skrevet 20. november 2003 Det er årets nye oppskrift for meg! Ja, for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 20. november 2003 #10 Del Skrevet 20. november 2003 Ja, for meg også! Det var jeg som prøvde å skrive dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 20. november 2003 #11 Del Skrevet 20. november 2003 har dere oppskrift til meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. november 2003 #12 Del Skrevet 20. november 2003 har dere oppskrift til meg?? Søk på brente mandler her inne på forumet, der finner du mange forskjellige oppskrifter. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #13 Del Skrevet 20. november 2003 Fisk, da, det er kjedelig å søke...... 2 dl mandler 2 dl sukker litt vann Koke i gryte til alt sukkeret har blitt karamell. Rør rundt til mandlene er dekket. Hell på en plate m bakepapir og pell fra hverandre. La tørke Sim salabim....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. november 2003 #14 Del Skrevet 20. november 2003 Skolder du mandlene først -- eller med "skall"... har smakt begge deler... men husker ikke hva som var best... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #15 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg skåldet dem ikke ihvertfall..... Skålder bare mandler til julegrøten, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 22. november 2003 #16 Del Skrevet 22. november 2003 Har planer om å lage det i år! Det er jo sååå godt Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå