Tjorven Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 Er det noen som har noen koselige små juledikt eller sitater som kan passe å skrive i egenlagde julekort? Tar gjerne i mot tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har brukt vers fra julesanger jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har brukt vers fra julesanger jeg! Det var lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Her er et par ordtak og sitater som jeg fant: Julen er en vidunderlig tid. Det er den eneste tid på året hvor vi er helt normale: Levende opptatt av hva andre ønsker seg og vi prøver å sette oss i deres sted. -Alex johnson- Året er aldri så langt at julaften ikke kommer uventa på somme. -Ordtak- Somme tider slår det meg at vi venter oss for meget av julen. Vi prøver liksom å presse inn i den alt det vi er kommet på etterskudd med av kjærlighet og vennlighet i resten av året. -Ukjent- En av farene ved julaften, er at vi av våre koner får gaver som vi slett ikke har råd til. -Robert Lembke- Det er jul bare en gang i året, og det er mer enn nok. -Robert Lembke- I julen blir mange kirkegjengere fornærmet over at presten ikke husker dem fra forrige jul. -Holger Thomasen- Julekort er straffen man hvert år pålegger seg, fordi man ikke fikk skrevet de brevene man burde i løpet av året. -Ukjent- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 For mange år siden så brukte jeg Ole Brumm sitatbok, står en del søte vers der om jul og ikke minst snø . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline. Skrevet 20. desember 2010 #6 Del Skrevet 20. desember 2010 Du gir andre, å forventer å få. Du trenger det kanskje ikke, men ønsker deg det forde Ps; tenk på de som ikke har.. Får ikke engang noe til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå