korallen Skrevet 12. juli 2011 #21 Skrevet 12. juli 2011 Har ikke særlig god selvtillitt selv. Men får jeg komplimenter under sex svarer jeg stort sett "det er du også" gir ekstra kjærtegn eller lignende, viser iallefall tydelig verbalt eller fysisk at jeg setter pris på det. For det er noe man virkelig skal sette pris på, det er vel egentlig en del av fasiten for å få en bedre selvtillitt Neiii eller å overse er en utrolig turn off for motparten, det bør du huske på. Prøver ikke være krass eller lignende, men det kan faktisk være sårende for en motpart, eller at han mister lysten med en gang.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #22 Skrevet 13. juli 2011 Ts her. Tusen takk for alle svar. Skjønner at jeg oppførte meg dumt har bare aldri tenkt på meg selv som deilig, så ble litt satt ut da han sa det. Skal skjerpe meg til neste gang uansett har han kontaktet meg igjen, så såå turn off kan det ikke ha vært
Suzy Skrevet 13. juli 2011 #23 Skrevet 13. juli 2011 Ts her. Tusen takk for alle svar. Skjønner at jeg oppførte meg dumt har bare aldri tenkt på meg selv som deilig, så ble litt satt ut da han sa det. Skal skjerpe meg til neste gang uansett har han kontaktet meg igjen, så såå turn off kan det ikke ha vært Bra! Morealen er - nyt det og føl deg deilig selv når du har sex - du kan være rimelig sikker på at han du er med syns du er det (det er jo derfor dere har sex!). Alle liker en trygg og nytende partner dessuten - så smil, stønn og kos deg - og gi komplimenter tilbake. Menn liker også å bli likt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå