Gå til innhold

Han sa ofte at jeg var deilig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva svarer/gjør dere når mannen sier at du er deilig ol når dere har sex?

Selv synes jeg ikke at jeg har en digg kropp, men jeg hadde ons i helgen, og han sa veldig ofte at jeg hadde deilig kropp, var så deilig osv. Lata som jeg ikke hørte det , eller sa neeei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva svarer/gjør dere når mannen sier at du er deilig ol når dere har sex?

Selv synes jeg ikke at jeg har en digg kropp, men jeg hadde ons i helgen, og han sa veldig ofte at jeg hadde deilig kropp, var så deilig osv. Lata som jeg ikke hørte det , eller sa neeei :sjenert:

Sukk.... når han sier det så kan du antagelig anta at han mener det. Så smil, si takk, stønn fornøyd og/eller si det samme tilbake til ham. Nyt og kos deg jente.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier "du også", kanskje sammen med et "mmm". Eller viser det med kroppen at jeg setter pris på det, kysser, stryker, presser meg ekstra inntil han. Hvis han sier det utenfor sengen sier jeg takk.

Ikke for å være frekk med deg, men jeg synes det er turn-off og irriterende når folk sier "neeei" når man gir de et kompliment. Jeg forstår at du har dårlig selvtillit, jeg går ikke rundt selv og tenker at jeg er kjempedeilig, men lær å sette pris på det. Gutten synes kroppen din er deilig, er ikke det fint å høre?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du sa seriøst neeeiii da fyren ga deg komplimenter under sex?!

Trodde virkelig ikke at noen over 14 besvarte et kompliment med neeeiii. Kan heller ikke tenke meg noe større turnoff under sex enn et slikt svar.

Ellers hadde Suzy greie forslag til hva voksne folk svarer på slike komplimenter.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Hva svarer/gjør dere når mannen sier at du er deilig ol når dere har sex?

Selv synes jeg ikke at jeg har en digg kropp, men jeg hadde ons i helgen, og han sa veldig ofte at jeg hadde deilig kropp, var så deilig osv. Lata som jeg ikke hørte det , eller sa neeei :sjenert:

Hvorfor kan du ikke la han bestemme hva som er deilig?? Og når han sier det så kanskje det er sant.. Han synes iallefall at du er deilig.. NYT det i steden for å lage problemer av det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Sukk.... når han sier det så kan du antagelig anta at han mener det. Så smil, si takk, stønn fornøyd og/eller si det samme tilbake til ham. Nyt og kos deg jente.

This.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men hvorfor iall verden henge seg så opp i dette da? bare hold kjeft og du trenger da ikke si "tusen takk" liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med deg. Liker ikke så mye prating under sex. Skal man svare liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Assman

Fjols...

Du sier selvfølgelig "Synes du....hæ......?? Knull meg for FAEN!!!"

osv

Utrolig hvor mange uinspirerende nek det er her til lands....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi ham et frekt smil og stønn, funker som bare det. Jeg er ikke noe god på dirtytalk eller egentlig prating i det heletatt. Gjør opp for det med noen bra blikk, førnøyde smil når det er bra og ikke minst stønning igjen!

I hvertfall ikke si "neeeei!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars ts som ikke trives i sin egen kropp. Selv ikke når hun har sex med en fyr som tydelig sa at han likte henne. Å si nei i en sånn situasjon er bare trist å høre. Stakkars forvirrede ts. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Selvtillit!! Skaff deg det. Selv om du ikke synes selv at du er den flotteste på jord, så må du finne en måte som gjør at du likevel tror du er det. Den flotteste på jord var kanskje litt ekstremt, men det er bedre enn å tro at du er det fæleste.

Det er ekstremt usexy med dårlig selvtillit, spesielt i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi har sex;

Han: du er så deilig

Meg: Jeg skal vise deg noe deilig

Så river jeg over i en annen stilling eller gjør noe han liker godt.

Jeg ser for meg at det må ha vært ganske turnoff for ham hvis du svarte med et "nei".. :snurt:

Jeg prøver på ingen måte å være frekk mot deg, men jeg ser for meg ei litt umoden jente på ungdomskolen.

Nei prøv heller å akseptere at han synes du er deilig, og prøv å akseptere kroppen din.

Kanskje du egentlig har en digg kropp, men du bare skjønner det ikke selv?

Du skjønner jo vell at han ikke hadde gått til sengs med deg hvis han ikke likte deg?

Endret av Næjøss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sa seriøst neeeiii da fyren ga deg komplimenter under sex?!

Trodde virkelig ikke at noen over 14 besvarte et kompliment med neeeiii. Kan heller ikke tenke meg noe større turnoff under sex enn et slikt svar.

Ellers hadde Suzy greie forslag til hva voksne folk svarer på slike komplimenter.

Enig! "Neeiii" er skikkelig usexy! Jeg hadde mistet lysten med en gang. Herregud så barnslig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarer/gjør dere når mannen sier at du er deilig ol når dere har sex?

Selv synes jeg ikke at jeg har en digg kropp, men jeg hadde ons i helgen, og han sa veldig ofte at jeg hadde deilig kropp, var så deilig osv. Lata som jeg ikke hørte det , eller sa neeei :sjenert:

Du lata som du ikke hørte det?? Er det MULIG å være så teit!?!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær greie med TS da, hun er nok en tenåring med dårlig selvtillit..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og la meg gjette... du sa ikke en kjeft tilbake om at han var deilig heller? Det er altfor mange som blir så opptatt av hvordan man skal takle komplimenter sendt sin vei, at man glemmer å sende komplimenter tilbake. I senga vil man gjerne høre at det man gjør er deilig, at man ER deilig og så videre. Det er greit at man kun viser det med kropp, men det er noe ekstra når ei jente hvisker inn i øret ditt med et stønn, noe om hvor deilig det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Jeg har en elsker som sier ofte at jeg er deilig og at jeg er den deiligste han har hatt. I begynnelsen syntes jeg det var vanskelig å ta i mot og gi komplimanger, men tror virkelig at han mener det og jeg viser han at jeg setter pris på det han sier. Jeg sier så klart ting tilbake. Jeg er 40+ og har ikke perfekt kropp, men har lært meg å sette pris på det jeg har og viser at jeg liker meg selv.

Midt under forspillet med en fyr en gang sa jeg; "du gjør meg så kåt" og han svarte; "det tror jeg ikke noe på" og ble veldig forlegen, DET var turn-off. Han hadde kanskje ikke hørt sånt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prakteksemplar på hvilke kvinner som har ons. De som søren meg ikke klarer å ta imot et kompliment en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Mens vi har sex;

Han: du er så deilig

Meg: Jeg skal vise deg noe deilig

Så river jeg over i en annen stilling eller gjør noe han liker godt.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...