frkrufs Skrevet 12. juli 2011 #1 Del Skrevet 12. juli 2011 Slutta på Cerazette for ca to uker siden, etter å ha gått på det i rundt fire år. De siste dagene har jeg vært så utrolig hormonell. Blir på gråten av å se på nyhetene og bare å snakke om hverdagslige ting får meg helt på styr. Er til vanlig ganske tolmodig men nå kjenner jeg at jeg kan klikke for den minste ting :gjeiper: Er det flere som har blitt hormonelle etter å ha sluttet på Cerazette? Isåfall når gikk det over? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 12. juli 2011 #2 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg ble litt hormonell av å slutte på Cerazette, og gikk over til et annet merke. Jeg tror det er fordi Cerazette er en lavhormonpille, og når du slutter tar din egen kropp over igjen. Da blir man litt hormonell en liten periode. Tror det tok en uke eller to for meg før jeg var tilbake i normalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkrufs Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2011 Betryggende å høre, at det ikke er bare jeg som har blitt helt gal oppi hue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå