Gå til innhold

Hva ligger på ctrl+v'en din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest PinkLeaf

Probleme beim Scannen mit HP Photosmart B109n

hallo folks,

habe eben gerade meinen neuen drucker-kopierer-scanner hp photosmart b109n angeschlossen und installiert und habe nun folgendes problem bei der scan-funktion:

wenn ich auf dem drucker-display auf "scannen" drücke, erfolgt danach die auswahl, ob das an meinen imac oder ans macbook gehen soll, aber egal was ich auswähle, öffnet sich dann auf dem ausgewählten rechner die hp-scan-software (so weit, so gut!) und danach sucht die software direkt nach einem "scangerät" (siehe bildschirmfoto im anhang). das macht er dann stundenlang bis gar nichts mehr kommt.

drucker als solcher ist im netzwerk und ich kann ihn auch vom imac oder macbook aus beim drucken ansteuern. nur eben beim scannen bleibe ich andauernd hier stecken.

hat jemand eine idee?

vielen dank!

grüsse,

torben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Vet du hvordan appelsinen ble til juice?

- Nei.

- Han ble pressa til det.

- Vet du hvordan man får blåbær?

- Man kveler ei ert.

***********

Hva kalles soldater som går hånd i hånd?

Leiesoldater

********

hva er toppen av meningsløshet?

-fotelle en hårreisende historie til en flintskallet mann

*************

Det var en gang to steiner som gikk over en vei, plutselig ble den ene steinen overkjørt, da utbrøt den andre:

- Hey, er du singel?

*******

Fru hansen gikk forbi et utstillingsvindu der det hang noen fine BH`er, da hun fikk høre hva de kostet sa hun:

- De får bare henge.

*********

Janne drømte at hun spiste en diiiiiger marsmallow. Da hun våknet var puten borte

********

Det var en gang en elefant og en mus som gikk over en bro, elefanten først og musen like bak. Så slapp plutselig elefanten en gedigen elefantbæsj på musen. Det varte og det rakk, og langt om lenge kom musen kravlende ut av bæsjen. Så så den anklagende på elefanten og sa "Og så midt i øyet!".

***********

En mann gikk til legen med utslett.

Legen: Du skal få hydrokortison av meg, så vil det nok forsvinne etter noen dager.

Pasienten: Ka skal æ me Hydro Kort i Son? æ har jo Esso kort i værdal'n!

**************

To kyr stod på en eng. Den ene: MØØØ Da sa den andre; Søren og! Det haddde jo jeg tenkt å si!

*********

Hørt om han som ikke kunne sykle for faren satt i styret

***********

En mann bæres inn på legevakten med beinbrudd, blåmerker og en golfklubbe vridd runt halsen.

-"Hva har skjedd" spør legen,

-"Jeg spilte en runde golf med min kone da hun slo ballen ut i en åker med kyr. Vi gikk dit for å lete, da jeg så en av kyrne hadde noe hvitt i rompa gikk jeg dit og løftet på halen - og ganske riktig der var det en golfball med min kones initialer. Jeg løftet opp kuhalen og ropte til min kone

- "Den hær ser ut som din!"

Etter det husker jeg ikke mer...!!

************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...