Gå til innhold

Menssmerter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dro hjem fra jobb pga menssmerter, en medarbeider kunne ta over for meg, så det gikk greit. Men virker det som en litt "pysete" ting gjøre? For jeg var svimmel, kvalm og kunne ofte nesten ikke stå oppreist. Sjelden det er så ille, men jeg sa det var pga mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thessie!

Jeg synes ikke det er pysete. Smertene varierer veldig fra person til person. Jeg har også forferdelig menssmerter av og til. Da prøver jeg å ta en paracet, men hjelper ikke det så går jeg hjem. Jeg går riktignok bare på skolen, så det går ikke ut over noen, men dersom du har noen til å ta over for deg burde det gå fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd smertestillende? 2-3 naproxen, hvil i tjue min så de kicker inn, og så kan du kanskje jobbe videre uten vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pysete. Jeg har kastet opp av smerter på jobb. Blitt hjemme fra jobb og skole flere ganger. Heldigvis har jeg alltid møtt forståelse for det på jobbe. De ser jo at jeg er grønn i trynet og går krokbøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 naproxen tar hjelper som oftest for meg; én naproxen gjør ingen forskjell.

Av og til får jeg diaré og orker knapt annet enn å ligge vannrett; da holder jeg meg hjemme og har ikke fått noen sure miner av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...