AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #21 Del Skrevet 15. juli 2011 Ts her! Vi har bestemt oss for å ta det videre, så tusen takk til alle dere med oppmuntrende ord (og til dere uten som ikke fikk det til å høres så ille ut!) I verste fall ender jeg opp over 30 og singel uten barn, og jeg kan tenke meg verre ting enn det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 15. juli 2011 #22 Del Skrevet 15. juli 2011 Wow så tøffe dere er! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #23 Del Skrevet 15. juli 2011 Bare kos dere. Ingen lov som sier at dette er forbudt, eller at man er forpilktet til å oppfylle andres meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #24 Del Skrevet 15. juli 2011 Ts her! Vi har bestemt oss for å ta det videre, så tusen takk til alle dere med oppmuntrende ord (og til dere uten som ikke fikk det til å høres så ille ut!) I verste fall ender jeg opp over 30 og singel uten barn, og jeg kan tenke meg verre ting enn det Tenker du lure på en ung mann farskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 15. juli 2011 #25 Del Skrevet 15. juli 2011 Tenker du lure på en ung mann farskap? Du er litt dum i hue eller? Begynner å bli rimelig lei gjester som bare prater piss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 15. juli 2011 #26 Del Skrevet 15. juli 2011 Gratulerer er vel på sin plass, med at dere tør å ta det videre. Hadde aldersforskjellen vært motsatt hadde "age is just a number" og "du blir jo snart 18" vært tonen, her er det naturligvis andre typer spm. Jeg skal innrømme at jeg er skeptisk til stor aldersforskjell, uavhengig av hvem som er eldst og yngst - men iom at samfunnet fint ut aksepterer det motsatte så bør samfunnet nå akseptere at kvinnene er eldst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coby23 Skrevet 15. juli 2011 #27 Del Skrevet 15. juli 2011 Gratulerer så mye, og masse lykke til! Jeg har selv vært den yngre i et slikt forhold - jeg var 20 og hun var 31 da vi startet. Vi klarte å holde det gående i 3,5 år, før vi "måtte" gi opp nå i mai, av andre årsaker enn aldersforskjellen (vi er begge jenter og det medførte en del utfordringer mht omverden for hennes del, etc.).. Men poenget mitt er at jeg fortsatt den dag i dag elsker den fantastiske dama over alt på jord, og hun er det vakreste, flotteste og mest tiltrekkende jeg kan tenke meg! Og det har hun vært fra jeg møtte henne for snart 4 år siden. Uten tvil det vakreste og peneste jeg noengang har sett <3 Og rent utseendemessig slår hun alle mine jevnaldrende venninner NÅR som helst! Så at du skal forfalle i den sammenheng, bli "slapp i fisken" og for kjedelig for han, det er det aller siste du skal bekymre deg for. "Det blir ikke mer gøy enn man selv gjør det til", og det gjelder faktisk i disse tilfellene også Gi næring til deres felles interesser og hobbyer så ofte dere kan, sett pris på tida uten hverandre og muligheten til å savne hverandre i de periodene, så skal du se at han bare vil bli stoltere og stoltere over å være kjæresten DIN for hver dag som går Masse lykke til - jeg har troa på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå