AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg ombestemmer meg hele tiden. Bestemmer meg for at jeg skal begynne med p-piller, så bestemmer meg for at jeg ikke skal alikevel, så skal igjen. Jeg har da uregelmessig mens, den kommer 2-7 dager forsent hver uke. P-piller skal visstnok gjøre den regelmessig, så bør jeg begynne på p-piller? Er vel den del her inne som har erfaring med det, så hva ville du gjort om du var meg, begynne eller ikke begynne på p-piller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Igin Skrevet 11. juli 2011 #2 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg ombestemmer meg hele tiden. Bestemmer meg for at jeg skal begynne med p-piller, så bestemmer meg for at jeg ikke skal alikevel, så skal igjen. Jeg har da uregelmessig mens, den kommer 2-7 dager forsent hver uke. P-piller skal visstnok gjøre den regelmessig, så bør jeg begynne på p-piller? Er vel den del her inne som har erfaring med det, så hva ville du gjort om du var meg, begynne eller ikke begynne på p-piller? Med tanke på at p-piller også gir humørsvingninger, tidvis kraftige, og kan forårsake depresjoner - hadde jeg LETT tatt uregelmessig mens mot depresjon! Snakker av erfaring ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå