Gå til innhold

Linser på nett

sophiaM

Anbefalte innlegg

Er lei av å måtte stikke innom optiker hver gang jeg må kjøpe nye linser, og at de er så dyre! Er det billigere på nett? Og evt. hvor lang leveringstid er det for å få de hjem?

Er det også noen som har noen nettsider å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor det er billigst kommer an på hvilke linser du bruke. Mine er billigst (sist jeg sjekka i alle fall) på Shopping4net. Anbefaler å ta en liten sjekkerunde på forskjellige nettbutikker for å se hvor du finner dine linser billigst.

Shopping4net shipper raskt, pleier å få de innen noen dager, opptil en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøper fra lensway. Det er litt billigere en hos optikeren, og de kommer i løpet av ca 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen :)

Akkurat nå bruker jeg Dailies Aqua comfort Plus, fordi optikeren min anbefalte de til meg ettersom jeg pleier å bli litt tørr i øynene om kvelden. Syns ikke de er så mye bedre enn den vanlige versjonen av Dailies, og i tillegg er de mye dyrere fordi de skal gi bedre fuktighet tydeligvis... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gå etter, vil helst ha noen som ikke er så veldig dyre, men da er det vel lurt å ikke kjøpe så mange først å heller prøve meg fram først.

Noen anbefalninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...