sophiaM Skrevet 11. juli 2011 #1 Del Skrevet 11. juli 2011 Er lei av å måtte stikke innom optiker hver gang jeg må kjøpe nye linser, og at de er så dyre! Er det billigere på nett? Og evt. hvor lang leveringstid er det for å få de hjem? Er det også noen som har noen nettsider å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #2 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg pleier å bruke http://www.contactlensxchange.com/, men de har såklart ikke mine linser lenger.. Tar toppen 1 måned med mindre Katla bryter ut og alt må sendes via båt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Del Skrevet 11. juli 2011 jeg kjøper på shopping4net.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. juli 2011 #4 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvor det er billigst kommer an på hvilke linser du bruke. Mine er billigst (sist jeg sjekka i alle fall) på Shopping4net. Anbefaler å ta en liten sjekkerunde på forskjellige nettbutikker for å se hvor du finner dine linser billigst. Shopping4net shipper raskt, pleier å få de innen noen dager, opptil en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 11. juli 2011 #5 Del Skrevet 11. juli 2011 jeg kjøper fra lensway. Det er litt billigere en hos optikeren, og de kommer i løpet av ca 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AH86 Skrevet 11. juli 2011 #6 Del Skrevet 11. juli 2011 Her er link på en side hvor man kan se alle linseleverandørene på nett og hvor det er billigst http://www.linsepriser.no/finn-billige-kontaktlinser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juli 2011 Takk for svar alle sammen Akkurat nå bruker jeg Dailies Aqua comfort Plus, fordi optikeren min anbefalte de til meg ettersom jeg pleier å bli litt tørr i øynene om kvelden. Syns ikke de er så mye bedre enn den vanlige versjonen av Dailies, og i tillegg er de mye dyrere fordi de skal gi bedre fuktighet tydeligvis... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gå etter, vil helst ha noen som ikke er så veldig dyre, men da er det vel lurt å ikke kjøpe så mange først å heller prøve meg fram først. Noen anbefalninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå