Gå til innhold

Staying Alive


Alive

Anbefalte innlegg

Takk for klemmen Iza'bella og Miss O.

Har hatt et par dager helt alene hjemme nå, det føles godt. Holdt på å gå fra vettet midt oppi alle bekymringene og alvorligheten. Tror det er derfor jeg plutselig fikk lyst på røyk..hadde samtidig lyst til å bare stikke av, være ansvarsløs og glemme alt.

Dette har jeg ikke turt å tenke helt ut en gang, men jeg vet at jeg blir ekstra sliten av å kombinere mine bekymringer og oppdragelse av barna mine med mannen og hans familie. Der er det noen utfordringer.

Der, jeg sa det :sukk:

Løpt lang tur i skogen. IPhone med nike-sensor i skoen er ganske morsomt. Da får man målt antall km man løper og tid og sånn:) Tror jeg skal jogge masse i ferien i utlandet de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Miss O'Hara

Lov å påpeke utfordringer, da. Fortrengning fører iallfall veldig sjelden til bedring :)

I gang igjen etter ferien? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Ferien var god, men slitsom. Vi er tvunget til å være sammen med alt et det medfører. Men jeg syns alt i alt at mannen taklet det veldig bra. Det var vel kanskje søsken som hadde størst utfordring.

JEg taklet barna bedre nå som jeg vet litt mer, eller jeg vet jo ingenting. Men jeg forlangte ikke noe av sønnen min ordi jeg vet at det bare antakelig vil skape vanskeligheter for ham, og det gjorde ham mye mer komfortabel og rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Miss O'Hara

Ferie er jammen ikke for amatører, altså... det er ikke bare bare. Man tenker på ferie som avslapning og idyll, men det krever sitt, med alle hensyn, behov og forventninger. Hverdagen er nå ganske velsignet, den også. Jeg blir mer og mer i favør av å dele opp ferien litt, heller fordele den på helge- og opplevelsesturer i løpet av året og kanskje et par uker om sommeren - men tre-fire sammenhengende uker med ferie er det ingen som er laget for, tror jeg!

God helg, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...