AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg har et problem, og det går meg på nervene! Da jeg var 12, fikk jeg kviser både i ansiktet og på ryggen. Helsesøster, mamma og andre jeg spurte sa at jeg skulle "Gi det noen år. De forsvinner snart, skal du se". Kvisene i ansiktet forsvant rundt 14årsalderen, men på ryggen er det fortsatt like mye som det var for 5 år siden. Hva gjør jeg? Jeg blir fortvilet her! J17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 10. juli 2011 #2 Del Skrevet 10. juli 2011 Hmm..prøv basiron? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Del Skrevet 10. juli 2011 Hmm..prøv basiron? Har prøvd, og det funket ikke for meg. Det eneste som har funket (som jeg har prøvd. Har ikke prøvd så veldig mye forskjellig) var da jeg var på en 3ukers sydenferie. De forsvant, men kom tilbake noen uker etter jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 10. juli 2011 #4 Del Skrevet 10. juli 2011 Solarium da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 10. juli 2011 #5 Del Skrevet 10. juli 2011 Diane p-piller...det er som magi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #6 Del Skrevet 11. juli 2011 Diane p-piller...det er som magi. Får man kjøpt dette på apoteket, eller må man til lege først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #7 Del Skrevet 11. juli 2011 Diane p-piller...det er som magi. Får man kjøpt dette på apoteket, eller må man til lege først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #8 Del Skrevet 11. juli 2011 Får man kjøpt dette på apoteket, eller må man til lege først? Du får ikke kjøpt det noe annet sted enn apoteket. Men man trenger resept, og det får man fra legen. Mao, du må til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest92 Skrevet 11. juli 2011 #9 Del Skrevet 11. juli 2011 Får man kjøpt dette på apoteket, eller må man til lege først? Man må ha resept for å få kjøpt p-piller ;> så må nokk til legen først =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2011 #10 Del Skrevet 11. juli 2011 Skift balsam, og prøv med peeling før du starter på noe av det sterkeste som finnes innen hormonprevensjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heyho Skrevet 11. juli 2011 #11 Del Skrevet 11. juli 2011 Epiduo krem! Funker som F på kviser. Den er reseptbelagt, så hør med fastlegen. Jeg bruker den - kvisene forsvinner og det er ikke noe problem annet enn at hvis du bruker den mye kan huden bli ganske tørr. Jeg bruker et tynt lag om kvelden, av og til sammen med fuktighetskrem. Bruker den til og fra på problemområdene (skuldre, tinninger, kjeve, foran på brystet). Den kan brukes sammen med noe annet også, husker ikke hva det het men tror det begynte på E... Ellers har jeg brukt Tetre-olje i kombinasjon med jojobaolje rett på kvisene, det har hatt en viss effekt. Drikk mye vann, det hjelper også... og å kutte ned på evt snacks, brus o.l. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå