Gå til innhold

Planer for nyttårsaften?

Barbie

Anbefalte innlegg

Hva skal dere andre denne dagen?

Min mann og jeg har bestilt bord på en av byens restauranter.

Vi skal ha med svigersene mine.

Her blir det middag og godt drikke.

Egentlig har jeg bare lyst til å kose meg hjemme med gubben, men vi har jo lovet oss bort.

Noen andre som har noen spennende planer på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Spennende og spennende, det kan vel diskuteres, men vi skal være hjemme å kose oss :wink:

Regner med at mine foreldre kommer og kanskje min tilkommende svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha selskap :D

Har hatt en tradisjon siste to-tre årene hvor noen vennepar møtes hos hverandre, og i år er det vår tur. Blir kalkun til middag og sjokolademousse til dessert har jeg tenkt. Og sikkert godt med drikke. Gleder meg masse.

(er det forresten en tradisjon etter så kort tid?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha selskap :D

Har hatt en tradisjon siste to-tre årene hvor noen vennepar møtes hos hverandre, og i år er det vår tur. Blir kalkun til middag og sjokolademousse til dessert har jeg tenkt. Og sikkert godt med drikke. Gleder meg masse.

(er det forresten en tradisjon etter så kort tid?)

Åh....

Kalkun og sjokolademousse?

Det beste jeg vet...

Kan jeg komme til dere? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at vi blir hjemme. Spiser god mat og koser oss. Kl 24.00 går jeg kanskje ut for å se på rakettene sammen med naboene. Vi pleier å samles ute, men en av oss må være inne å se til barna (det smeller jo værre enn i ville vesten :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være hjemme og slappe av. Kanskje vi inviterer et vennepar eller noe sånt.

Min erfaring er at nyttårsaften er en gedigen nedtur når det gjelder festligheter utenfor hjemmet. Dessuten vil vi ikke la hunden være alene når det smeller (selv om hun har taklet det bra i to år).

Vi pleier å lage god mat, se litt på TV, snakke med naboene ved midnatt og ellers bare slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha fest her. Hadde det i fjor også, og folk trivdes. Siden det er vi som har best plass, og dessuten er veldig glade i å stelle i stand slikt, ble det "vår tur" i år og. Gleder meg!

Tror vi satser på en slags koldtbort, for vi blir over tjue stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser på hyttetur til Hemsedal sammen med to gode vennepar av oss. Gleder oss masse - reiser opp noen dager før for å stå på ski, og lager god mat og drikke på selve nyttårsaften.

Håper det blir like bra som forventningene tilsier... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal Smurfemannen på jobb og jeg har avtalt med mamma og pappa at Lille og jeg skal være sammen med dem!

De+ lillesøss og lillebror var hos meg for to år siden og vi spiste pinnekjøtt og koste oss.

Kl 24.00 gikk vi ut og sendte opp litt raketter.

(for to år siden var også mannen ute og jeg var gravid, så det blir jo liksom reprise i år :ler: )

Er egentlig invitert til stor 30-årsfeiring i Trondheim, men siden jeg er gravid takker jeg nei til det.

Smurfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Kjæresten min kommer på besøk og vi skal en tur til København den 3.1. Jeg har ikke så godt forhold til nyttårsaften. Resten av familien pleier alltid å ha masse planer, menjeg har ikke så mange venner, og de jeg har skal som regel bort. Men det blir vel koselig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har foreløpig ingen planer - jeg planlegger ALDRI nyttårsaften før i romjula jeg...Orker ikke å tenke så mye på det - syns det er helt greit å være hjemme sammen med min kjære og kanskje noen gode venner, spise og drikke godt - og sende opp fyrverkeri ved midnatt!

Har vært hjemme på nyttårsaften de 3 siste årene, og jeg syns absolutt det er mer koselig å feire hjemme enn på et eller annet arrangement (les: fyllefest) i nærheten.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper vi skal være hjemme. Har pleid å be inn noen venner, men vet ikke helt hva vi gjør i år. Vi fikk oss hund i januar i fjor (6 år nå), og vi aner ikke hvordan han reagerer på nyttårsrakettene, så hvis vi skal bort noe sted, blir det et sted vi kan ha med han iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dolphina

Håper det blir som i fjor, regner med det hvertfall!

Samles en del venner, var vel mellom 10 og 15 i fjor og spiste god mat, pyntet oss og drakk godt drikke og skravlet og sendte opp rakketter!

Skikkelig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...