Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #1 Del Skrevet 10. juli 2011 hav betyr det om en kutter kontakten med deg tvert!? sånn helt plutselig ut av det blå? Alt går bra med dere og dere har det gøy sammen men så plutselig hører du ikke noen ting på flere dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #2 Del Skrevet 10. juli 2011 at den personen smo kuttet kontaken har funnet ut/hørt noe om deg han virkelig ikke liker! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 10. juli 2011 #3 Del Skrevet 10. juli 2011 At de ikke er interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 10. juli 2011 #4 Del Skrevet 10. juli 2011 At de ikke er interesserte lengre, men alt for umoden til å si det til vedkommende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #5 Del Skrevet 10. juli 2011 Kan være mange grunner, men jeg tror egentlig ikke det er som de over meg i denne tråden har kommentert. For hvis en person ikke liker deg elelr ikke er interisert vil de ikke plutselig kutte kontakten tvert, da hadde kontakten gradvis forsvunnet. Man bestemmer seg ikke plutselig at "h*n liker jeg ikke lengre/ eller er jeg ikke interisert i lengre, kutter kontakten NÅ!" da må de i så fall ha hørt noe om h*n den personen bryter kontakten med. Eller det kan være andre grunner som ferie, familieproblemer... osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 10. juli 2011 #6 Del Skrevet 10. juli 2011 kan vere så mangt! men tviler på at det er en teknisk svikt inn i bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 10. juli 2011 #7 Del Skrevet 10. juli 2011 Hadde det vært ferie hadde han vel sagt ifra på forhånd at "nå skal jeg på ferie, snakkes om x antall dager/uker/whatever." Når man har familieproblemer er også mulig å sende en tekst om at det ikke passer akkurat nå pga problemer i familien eller noe i den dur. Er man interessert, genuint interessert, så sier man ifra til den man liker at man kanskje ikke er tilgjengelig en stund pga ditten eller datten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå