Gå til innhold

MATINTOLERANSE

Lille_Persille_

Anbefalte innlegg

Når man skal ta matintoleranse test må man spise som man pleier eller kan man kutte ut matvarer og likevel få rett resultat på prøven?

Endret av Lille_Persille_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spis normalt og ikke kutt ut noe før etter at du har fått resultatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Enig med AB over.

Jeg spiste det jeg vanligvis pleide spise før jeg tok min test slik at resultatene skulle bli helt riktige. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet jo med et sunnere kosthold både for de jeg vill bli sunnere og i håp om at problemene min skulle bedres men jeg kjente fortsatt at jeg var plaget. Nå er det ferie og vi har vært på overnattingbesøker og skal til syden nå. Jeg har begynt og spise litt usunt for man må jo ta det man får servert ? Nå kjenner jeg at symptomene mine er mye kraftige enn tidligere :/ Veldig ubehagelig.

Veldig usikker på om jeg må fortsette spise vanlig mat (møkkemat) eller sunn mat for og få best mulig resulat på prøven. Skal ta matintoleransetest rett etter sydentur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo ikke akkurat gå rundt og føle meg møkkdårlig hele ferien heller. Kan jo ver plagene avtar litt når kroppen blir vant til det igjen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er bare det at kroppen reagerer sterk når jeg ikke har hatt de matvarene på en stund, frister ikke så veldig da men vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Rådfør deg med de som du skal ta testen hos. Men det blir ihvertfall anbefalt å spise som vanlig slik at resultatene skal bli riktige. Litt dumt å kaste bort massevis av penger på resultater som kanskje ikke er holdbare, tenker nå jeg da.

Hvor lenge er det til du skal testes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...