¤Tiili¤ Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Har vurdert den dokken til min datter i julegave, men den dokken koster 700 kroner! Er ikke det jæ... mye for en dokke??Hun går og maser om den hele tiden, for den går jo på reklame og sånn..Har veldig lyst og gi den til henne, men synes prisen var kjempehøy! Hva synes dere? Vil bare ha med at den drikker flaske, sutter på smokken, tisser og bæsjer i bleien, gråter hvis hun blir skremt, sånn at hun må trøstes sånn at hun slutter og gråte + + husker ikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 hva med å kjøpe en liten ting til jul, og vente til salget begynner i januar til å kjøpe dukken? Synes også det var en dyr dukke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Er du gal!?!?!? 700 kroner for en dokke?!?!? Mulig jeg ikke følger helt med, men tror ikke jeg hadde betalt det for en dokke, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 Årsaken til at den koster så mye er ikke at det er en dukke, men et merkenavn, rett og slett. Samme årsakt til at du kan betale 1000 kroner for en dukkevogn, fordi det er en babyborn-vogn (og lenger bak i samme lekekatalog finner du ei helt vanlig vogn (samme type vogn, men ikke noe merkenavn-type) til halve prisen) Vet ikke om denne kommer merkbart mye på salg i januar egentlig. Men om du vil betale det, ja det er vel opp til deg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 På Toys 'R' Us, koster den 479.50,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 Så for dem som er så heldig å bo nær en av de få (fire?) slike butikkene i landet, er det altså penger å spare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 Det er 6 butikker i landet. Alna senter, Oslo. På Forus, Stavanger. Sørlandsparken, Kristiansand. Ved Borg storsenter, Sarpsborg. Laguneparken, Bergen. Ved City Syd, Trondheim. Og... nei jeg jobber ikke i noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 En kjempedigresjon på vei her - for jeg har en god Annabelle-historie: For noen år siden jobbet jeg i lekebutikk, og der hadde jeg en veldig rar fast kunde. Hun var voksen, og trillet barnevogn. En dag spurte hun meg om vi hadde Annabelle-dukken. Jeg sa som sant var, at jeg ikke var helt sikker på hvilken dukke hun mente. Hvorpå hun svarer: "Det er hun som ligger her og sover". Hun lettet på dynen i den ordentlige barnevognen, og der lå en dukke! Vi måtte være veldig forsiktige for ikke å vekke Annabelle, og hun kunne fortelle at hun holdt på å pusse opp barnerom til dukkene sine (Annabelle hadde søsken, må vite!) Senere fikk vi inn Annabelle i butikken, og da damen kom tilbake med sin, tok hun den opp så de to kunne prate sammen... "Ser du så overrasket hun ble?" sa hun. "Ja..." En annen gang kom hun tilbake med dukke i bæresele og vognen full av Furbies. Da ville hun gjerne kjøpe en Furby billig, fordi det så ut som den ikke trivdes i butikken. Det var selvfølgelig synd på damen, og hun fortalte at hun ikke kunne få barn selv, men det var unektelig litt komisk første gang jeg møtte henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 Ja, @lfa, jeg vet, jeg bomma på tallet, det er 6. Og siden jeg bor i Bergen er jeg en av de heldige Ikke at jeg har for vane å handle leketøy da, men det er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 19. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 19. november 2003 Nei, vi bor på bygda, eller på et tettsted som det heter så fint. Men jeg har veldig lyst og kjøpe den til henne, og som en annen sa så tror ikke jeg heller at den kommer så langt ned i pris på salget.hm.........får tenke litt på denne der. Kjenner jeg meg rett, så kjøper jeg nok den til henne i julegave, men jeg synes det er uhørt at det skal koste så mye for en dokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomita Skrevet 19. november 2003 #11 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg er ikke 100 % sikker, men jeg mener Ringo (?) har satt denne ned til 499,- eller 599,-. Har et tantabarn som ønsker seg denne og hun kom og viste meg katalogen. Mvh Tomita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #12 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg kjøpte den her Miracle moves baby til datteren min en jul etter at hun hadde mast siden sommeren. Hun lekte med den i fjorten dager, siden har den ligget i kjelleren. Og den var ikke billig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 20. november 2003 #13 Del Skrevet 20. november 2003 Min femåring ønsker seg veldig Annabelle hun også. Men hun har allerede Miracle baby , Chou Chou og BabyBorn. Er veldig dukkegal selv da, så jeg har litt vanskelig for å si nei... Mulig hun får en mørk BabyBorn isteden. Den har hun jo klær til. Får den til 399 på Toys`r`us . Alle de nevnte dukkene har vi fått kjøpt på tilbud, så det er jo ikke så mye pengene det gjelder. Men det er jo litt ille at hun skal ha så mange dukker, tenker på de som ikke har råd til å glede sine små med det de ønsker seg... Vi er heldige som kan kjøpe slikt til barna våre ! Selv om det viktigste er jo et trygt hjem med mye kjærlighet. Nei nå spora jeg visst helt av her... Blir vel litt påvirka av juleånden her ! Lykke til med julegavekjøp alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 20. november 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 20. november 2003 Ja, hun ønsker seg mørk baby born og, men hun har en lys fra før, så det ser jeg som bortkastet penger... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronja_80 ikke innlogget Skrevet 22. november 2003 #15 Del Skrevet 22. november 2003 Men er ikke alle gavene vi styrer på å kjøper egentlig bortkastede penger? Allikevel kjøper vi. Så hvis hun ønsker seg en mørk baby born, og du kan spare noen kroner på den i stedet for annabelle, så hvorfor ikke? Selv har jeg kjøpt svanesjøen serien til datteren min, om jeg syns det er aldri så bortkastede penger, men disse satte hun ekstra store X på i ToysRus katalogen. Hun har flere Barbie dukker fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå