starie Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Hvilken julebrus liker du best? Jeg hater den fra CocaColaCompany, den smaker ikke litt julebrus en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Hansa er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Nehei, Aass er best!! BASTA!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 CB eller tou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 Julebrus fra EC Dahls er best! Ingen over-ingen ved siden! :D Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 TRIO Julebrus. Den er oransje, og knallgod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 Den beste julebrusen er selvsagt bryggerinissens - den fra Hamar bryggeri (les: Ringnes). Her snakker vi ikke rødbrus, altså! Julebrus må være brun, skal ikke selges hele året, og skal ha litt spennende smak! Julebrusen fra Hamar bryggeri tilfredsstiller disse krava.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 Enig, den fra CocaColaCompany er grusom. Ikke rart de selger den til rundt 5 kr for 1 1/2 l. Men jeg har enda ikke funnet en favoritt i år.... tror jeg skal prøve ut Aass sin :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. november 2003 #9 Del Skrevet 19. november 2003 HAMAR - ingen over, ingen ved siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. november 2003 #10 Del Skrevet 19. november 2003 Den røde julebrusen fra Grans er aller best! Enig i at Coca Cola sin smaker py! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 19. november 2003 #11 Del Skrevet 19. november 2003 Mange har allerede svart her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 19. november 2003 #12 Del Skrevet 19. november 2003 EC Dahls!!!! Savner den fryktelig siden jeg ikke får kjøpt den her på Østlandet. Rød julebrus smaker pyton!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2003 #13 Del Skrevet 19. november 2003 Julebrus generelt smaker pyton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pooh Skrevet 19. november 2003 #14 Del Skrevet 19. november 2003 den fra gras er best etter min mening :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 19. november 2003 #15 Del Skrevet 19. november 2003 Den beste julebrusen er selvsagt bryggerinissens - den fra Hamar bryggeri (les: Ringnes). Her snakker vi ikke rødbrus, altså! Julebrus må være brun, skal ikke selges hele året, og skal ha litt spennende smak! Julebrusen fra Hamar bryggeri tilfredsstiller disse krava.. Enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 19. november 2003 #16 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg kan heller ikke fordra rød julebrus, bare skvip. Digger EC Dahls sin.....men den er desverre ikke å få tak i på Vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #17 Del Skrevet 19. november 2003 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #18 Del Skrevet 19. november 2003 Den beste julebrusen er selvsagt bryggerinissens - den fra Hamar bryggeri (les: Ringnes). Her snakker vi ikke rødbrus, altså! Julebrus må være brun, skal ikke selges hele året, og skal ha litt spennende smak! Julebrusen fra Hamar bryggeri tilfredsstiller disse krava.. Jepp! Den er kjempegod! Noe helt annet enn det rødbrus-sølet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå