Gå til innhold

Vingleliv


lys

Anbefalte innlegg

Åhh .. det er så mye jeg vil gjøre, så mye jeg vil være ... men tiden strekker jo ikke til!

Hei,

For å lage en slags introduksjon;

Jeg er en sniker på KG. Mangeårig medlem, og et innleggstall som ikke engang er tresifret.

Hvordan jeg ellers er, får heller fremkomme av det jeg måtte finne på å gulpe opp i denne "dagboken". Hårfin balanse det der å dele litt og samtidig ikke bli for privat. Vi får se hvordan jeg mestrer den utfordringen, eller om det etterhvert blir litt paranoia/angstskapende for mitt vedkommede og jeg ender med å slette alt.

Endret av lys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Jøsses - jeg har blitt husvarm her, gitt! (Sånn i tittel på kg)

Vinglelivet mitt er bare sånn passelig spennende om dagene.

Jeg sitter MYE på jobb om dagene (etter arbeidstid) og later som jeg gjør noe fornuftig. Innimellom gjør jeg også noe fornuftig, men også litt kg/meningsløs surfing/spilling. På en måte tviholder jeg meg litt til det fine kontoret mitt (som ikke er mitt lenger om noen få dager :snurt: ).

Jeg tror jeg etterhvert må henge i og finne meg mann og skaffe meg flere barn eller så ender jeg opp som en slik patetisk person som aldri går fra jobb. Jeg ser tegninga allerede ... Blir jo bare værende her til jeg skal på trening/skal treffe folk .. like greit å sitte her heller enn hjemme alene (skal overføre denne tankegangen til neste års studietilværelse ... lesesalen har ikke hatt tendens til å vekke den samme innstillingen tidligere :P)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...