Gjest klj Skrevet 9. juli 2011 #1 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei, jeg lurer på om det spiller noen rolle hvordan formen på nippelen er hvis man skal ta piercing (kjønner kanskje hvis det er innover så er det problematisk ) men min er litt flatt til vanelig, heheh,, noen som har erfaring? :gjeiper: tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 9. juli 2011 #2 Del Skrevet 9. juli 2011 mine gikk innover før jeg fikk dem piercet, men det var ikke noe problem. etter det holdt de seg ute lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klj Skrevet 9. juli 2011 #3 Del Skrevet 9. juli 2011 Tusen takk!, er litt stressa at jeg går in i piercing studio og blir sendt rett ut fordi nipplene ikke er store nok xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #4 Del Skrevet 9. juli 2011 pirk, det heter brystvorte ikke nippelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå