Gå til innhold

Pinlig opplevelse i klesbutikk

Gjest Fred

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

syns du skal oppgi navnet på butikken slik at andre menn også kan få.....seg nye bukser...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær flau. Det der var ikke din feil i det hele tatt. Vær glad det ikke var en butikkansatt av samme kjønn. Selv har jeg hatt en ekkel opplevelse der.

Det var når jeg var gravid. Da måtte jeg kjøpe BH. Dama jeg fikk BH av gav meg størrelse C og størrelse D, men begge var for små (på grunn av at alt vokste på meg undergraviditeten måtte jeg ha større)

Da jeg sa litt diskret at de ikke passet og lurte på om hun hadde større størrelse, så hylte hun over hele butikken at jeg som var så lita umulig kunne trenge en BH som hadde større cup en D-cup. Også rev hun opp gardinen i prøverommet, kom inn til meg og INSPISERTE puppene mine :rodme: OMG. Holdt på å dø...Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Alle stirret på meg når jeg gikk ut også :kjefte:

Jeg fikk til slutt rett angående størrelse. Men det er ikke poenget. Poenget er at jeg synes det var uprofesjonelt. Og jeg synes det er veldig rart at gutter ikke synes det samme når butikkdamer nærmest går fysisk til verks på en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å måle rundt midjen og det å brase inn i prøverommet for å glane på puppene til noen er jo to ganske forskjellige ting.

Hadde jeg vært butikkdama hadde jeg nok latet som ingenting, kanskje blitt litt flau, men hadde tatt det som et kompliment:) Hadde mannen vært vesentlig mye eldre enn meg hadde jeg heller syntes det var ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...