Gjest Fred Skrevet 9. juli 2011 #1 Del Skrevet 9. juli 2011 Var i en klesbutikk i dag og skulle kjøpe bukse, kjente ikke så godt til den størrelsetypen de hadde der. Kom ei dame å spurte om jeg trengte hjelp, jeg sa jeg var usikker på hvilken størrelse jeg burde prøve. Hun hadde et målbånd som hun spente rundt livet mitt mens hun presset seg mot meg ganske lenge, hun brukte lang tid. I løpet av denne tiden så fikk jeg STÅ, det var dritpinlig. Hun bare fortsatte å smile, og ble bare ennå hyggeligere. Ingenting skjedde bortsett fra at jeg kjøpte en bukse, men likevel pinlig. Har fått litt angst for å kontakte klesbutikker med kvinnelige ansatte etter det. For all del hun var deilig, men likevel pinlig. Har jeg grunn for å synes det var pinlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2011 #2 Del Skrevet 9. juli 2011 hun tok det sikkert som et kompliment! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aerah Skrevet 9. juli 2011 #3 Del Skrevet 9. juli 2011 Om jeg fant mannen attraktiv (noe jeg antakelig hadde gjort dersom jeg sto å pressa meg opp mot han.... :gjeiper: ) hadde jeg igrunn tatt det som et kompliment ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 9. juli 2011 #4 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg hadde tatt det som et kompliment, ikke noe å være flau over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 9. juli 2011 #5 Del Skrevet 9. juli 2011 Med mindre du er 60+ og hun var 16, så ville nok de fleste bare tatt det som et konpliment:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 9. juli 2011 #6 Del Skrevet 9. juli 2011 Haha, jeg hadde blitt glad! Spenning på jobben. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 9. juli 2011 #7 Del Skrevet 9. juli 2011 Enig med andre over her. Tar det som et kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 9. juli 2011 #8 Del Skrevet 9. juli 2011 Så lenge du ble så tydelig flau, og ikke dro på med et grisete, sleskt smil, OG at hun var så hyggelig etterpå, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg over! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 9. juli 2011 #9 Del Skrevet 9. juli 2011 Jøss, tror jeg må ut å prøve bukser i butikker der det finnes pene damer neste uke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halen Skrevet 9. juli 2011 #10 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg hadde, gitt at personen virket flau over det/prøvde å ignorere det, faktisk tatt det som et kompliment - selv om jeg innerst inne visste at det bare var en fysisk "tilfeldig" reaksjon. Hadde vel vært i litt bedre humør den dagen, ja Igjen; gitt at personen virket litt flau over hendelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2011 #11 Del Skrevet 9. juli 2011 Om jeg fant mannen attraktiv (noe jeg antakelig hadde gjort dersom jeg sto å pressa meg opp mot han.... :gjeiper: ) hadde jeg igrunn tatt det som et kompliment ja! hvorfor spiller det noen rolle hvor attraktiv han er? tror du det er sånn at mindre attraktive menn lettere tenner? dere klager over badboys, men det er dere som skaper dem. en attraktiv mann får opføre seg så sleezy han vil overfor damer så lenge han er attraktiv. meningsløst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 10. juli 2011 #12 Del Skrevet 10. juli 2011 Det er visst bare jeg som hadde syns det var pinlig om jeg var butikkmedarbeideren.. Æsj. Men siden dama tydeligvis ikke hadde noe imot det har du heller ingen grunn til å tenke mer over det. Annet enn kanskje at det er litt merkelig at du får ståpikk så lett, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #13 Del Skrevet 10. juli 2011 hvorfor spiller det noen rolle hvor attraktiv han er? tror du det er sånn at mindre attraktive menn lettere tenner? dere klager over badboys, men det er dere som skaper dem. en attraktiv mann får opføre seg så sleezy han vil overfor damer så lenge han er attraktiv. meningsløst Det er heller det at det ikke er så "ekkelt" når det er en vi finner kjekk som får stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. juli 2011 #14 Del Skrevet 10. juli 2011 Synes det hu gjorde grenset til trakassering. Hadde aldri funnet meg å å bli behandlet slik av en mannlig butikkansatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #15 Del Skrevet 10. juli 2011 Synes det hu gjorde grenset til trakassering. Hadde aldri funnet meg å å bli behandlet slik av en mannlig butikkansatt. Feminist much? Hvor ofte finner du mannlige butikkansatte i kvinnelige klesbutikker forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #16 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er selv kvinne, og arbeidet i en klesbutikk for en del år siden. Jeg må si at jeg synes det hørtes ut som hun viste upassende oppførsel. Du skriver at hun tok seg god tid, og nærmest presset seg inntil deg.Da er din reaksjon ikke så unormal, det er jo en fysisk reaksjon. Skjønner at du ble flau, men tror nok dama la litt opp til det jeg da. Der jeg jobbet før fikk vi damer beskjed om ikke å bruke for dype utringninger, nettopp av hensyn til mannlige kunder. Dette var en butikk for både kvinner og menn, og det var både mannlige og kvinnelige ansatte der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. juli 2011 #17 Del Skrevet 10. juli 2011 Feminist much? Hvor ofte finner du mannlige butikkansatte i kvinnelige klesbutikker forresten? De finnes det mange av, ihvertfall her jeg bor. På butikker som urban, jack and jones og carlings er det helt vanlig med mannlige ansatte. Ikke feminist men jeg ville følt det som trakkasering dersom en stod lenge, tett inntil meg lenge og skulle ordne med belte e.l. Da hadde jeg trukket meg unna rimeig kjapt. Og da hadde ikke spilt noen rolle om mannen var kjekk! Man gjør det bare ikke, det er vanlig folkeskikk og basis-kunnskaper om folks intim-soner. Det burde de vel lært seg som butikk-ansatte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. juli 2011 #18 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg reagerer mer på hennes uprofesjonelle oppførsel, enn på din reaksjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjestMann Skrevet 10. juli 2011 #19 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg reagerer mest på at folk faktisk tar han på alvor. Hehe Det er ganske tydelig at han kun ønsket å se hvilken reaksjoner han ville få fra jentene på dette forumet med en slik historie, den er nok like sann som at jeg er keiseren av indre Mongolia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. juli 2011 #20 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg reagerer mest på at folk faktisk tar han på alvor. Hehe Det er ganske tydelig at han kun ønsket å se hvilken reaksjoner han ville få fra jentene på dette forumet med en slik historie, den er nok like sann som at jeg er keiseren av indre Mongolia. Har tenkt det samme, for så uprofesjonelle butikkansatte hadde ikke blitt lenge i den jobben! Maskulin ønskedrøm tror jeg vi kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå