AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Del Skrevet 9. juli 2011 Kjæresten min ligger her og klager over smerter i korsryggen. Han sier det stikker i ryggraden i hoftehøyde. Han mistenker det kan være fordi han har løftet for tungt/feil på jobb. Det er konstant smerte og ikke noe som kommer og går. Lurer på om det er noe vi kan gjøre for at det skal bli bedre (massasje, etc?), og hvordan han kan ligge slik at det er mest behagelig. Setter stor pris på kjappe svar, dere vet - mannfolk i smerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 9. juli 2011 #2 Del Skrevet 9. juli 2011 skal kanksje være litt forsiktig med massasje? samboeren min sliter med prolaps og før han visste at det var det, hadde han mye vondt hver dag og da pleide jeg å legge et håndkle i veldig varmt vann og rulle det inn i et par tørre håndklær som en lang pølse, og legge det over korsryggen og der han hadde vondt funker litt bedre enn en varmeflaske på en måte og det avvikler hvertfall en del spenninger i ryggen som kan gjøre vondt værre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 9. juli 2011 #3 Del Skrevet 9. juli 2011 Når jeg får akutt vondt i ryggen, pleier jeg å få en av de jeg bor sammen med til å finne en varmeflaske til meg. Jeg syns det linderer og hjelper veldig! Har du ikke varmeflaske, kan du vri opp et håndkle i så varmt vann du klarer og pakke det inn i en plastikkpose og surre et håndkle rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #4 Del Skrevet 9. juli 2011 Tusen takk for svar! Nå har jeg funnet varmeflaske og håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå