MarianneE Skrevet 21. juli 2011 #21 Del Skrevet 21. juli 2011 Hun må få gjøre som hun vil. Allikevel.... Jeg er så lei av at man må kle av seg for og bli "sett". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #22 Del Skrevet 21. juli 2011 Skjønner ikke at folk faktisk finner på og gjøre slike ting etter at de har fått barn. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/damer/article678003.ece Og tildekket av en ballong da! Kan vel ikke påstå at det fikk det til å virke mindre tacky :gjeiper: Vi vet ihvertfall alle hva hu driver med når barneselskapene er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu derre_ Skrevet 1. august 2011 #23 Del Skrevet 1. august 2011 Skjønner ikke at folk finner på å gjøre dette uansett jeg da.. Men der står ingen plass at hun har barn, gjør det? Slik jeg ser det er dette white trash som trenger kjapptjente penger, og liker litt for mye oppmerksomhet. Ingen respekt hos meg iallfall. Enig. Jeg tror ikke disse som stiller opp på slikt er "rike i seg selv" (altså i sitt indre), og i mangel på denne gode følelsen, så gjør de slike ekstremt dumme, tacky ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blair Skrevet 2. august 2011 #24 Del Skrevet 2. august 2011 Hva er problemet? Gidder ikke å trykke på linken, men antar det er ei som stiller opp naken, mulig lettkledd (er det en morder eller noe så er det jo klart noe annet). Velkommen til 2011. Det er sånn verden skal være. Du må ikke lese det eller se på bildene. Vil henne, så kan henne. Vil hun, så kan hun. Vi Menn er sinnsykt tacky, og det er som oftest de som poserer i bladet også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. august 2011 #25 Del Skrevet 5. august 2011 Syns det er langt verre å være en snerpete person som bare sitter på avstand og dømmer, enn å stille opp lettkledd i et blad. Enig. Hva er det med folk som alltid må kommentere nedsettende om andre når det kommer til nakenhet og seksualitet? Det er snerpetheten til sånne som trådstarter her som eventuelt kan gjøre det vanskelig for et barn å ha hatt moren sin avbildet i ViMenn. Ikke nakenhet i seg selv. Og det er så typisk jenter å se ned på jenter som har "lavere moral" enn de har selv. Skjerp dere folkens, det er ikke videre positivt å besitte sånn nedladenhet heller. Veldig usjarmerende faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2011 #26 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg syns det er så kult at folk helt greit kan se filmer med drap og massakrerte kropper, men så fort det er en naken kropp der, er det sannelig ikke greit mer... Dette gjelder stort sett bare nakne kropper som er hunkjønn også, siden publikumet som missliker nakenhet som oftest er damer, og dermed liker å se mannekroppene. Hun må få gjøre som hun vil. Allikevel.... Jeg er så lei av at man må kle av seg for og bli "sett". Å kle av seg er den letteste måten å bli sett. Det finnes mange andre ting man kan gjøre, men de krever litt mer arbeid og innsats. Endret 5. august 2011 av Yme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 7. august 2011 #27 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har i et tidligere innlegg skrevet om den originale, opprinnelige betydningen av ordet "MILF", nemlig at man er seksuelt tiltrukket av kvinner som er rundt samme alder som ens egen mor. For en ung mann på 24 år (som et eksempel) vil ikke en 18-årig jente som har født barn, være en "MILF". tankene går lit sakte i dag? MILF står for en fin dame du har lyst til og ha sex med og som tilfeldigvis også har barn, om du er 25 og hun er 17 eller 60 har ingen ting med saken og gjøre, du har lyst på henne og hun har barn. om det er riktig bøyde verb og tull å tøys er ikke så farlig, de fleste oppegående folk, tydeligvis med visse unntak, forstår veldig godt hva det betyr og at det er slang, ment som morsomt osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 8. august 2011 #28 Del Skrevet 8. august 2011 Det er bra hun bare skal bli hudpleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 8. august 2011 #29 Del Skrevet 8. august 2011 Sant! Men det er nå en gang ikke jeg som har definert ordet MILF (Mother I'd Like To Fuck). Det henspeiler til "mother", altså at hun har barn, og sier ingenting om alder. En MILF kan altså aldersmessig være 18 år eller 60 år. Så klart forbeholdt at hun er attraktiv i mine øyne. Men jeg trodde ordet oppstod etter American pie-filmene (eller tar jeg feil?) og at det referer til moren til en jevnaldrende. Altså en tenåringsmor hvertfall, slik som i filmene. Hva skulle være interessant med å opprette et begrep for en person som kan være en tenåring selv (altså en mor som får barn som 16-åring f.eks)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå