AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Del Skrevet 9. juli 2011 Skjønner ikke at folk faktisk finner på og gjøre slike ting etter at de har fått barn. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/damer/article678003.ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Del Skrevet 9. juli 2011 Skjønner ikke at folk finner på å gjøre dette uansett jeg da.. Men der står ingen plass at hun har barn, gjør det? Slik jeg ser det er dette white trash som trenger kjapptjente penger, og liker litt for mye oppmerksomhet. Ingen respekt hos meg iallfall. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #3 Del Skrevet 9. juli 2011 Hva er problemet? Gidder ikke å trykke på linken, men antar det er ei som stiller opp naken, mulig lettkledd (er det en morder eller noe så er det jo klart noe annet). Velkommen til 2011. Det er sånn verden skal være. Du må ikke lese det eller se på bildene. Vil henne, så kan henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #4 Del Skrevet 9. juli 2011 Nei, men vet fra før at hun har ett barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 9. juli 2011 #5 Del Skrevet 9. juli 2011 For min del skal folk gjøre så mye de vil av akkurat det. Jeg er ikke i mot litt nakenhet i hverdagen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #6 Del Skrevet 9. juli 2011 Vi får nok snart se henne i Paradise Hotel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #7 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvor står det at hun har barn? Jeg har lest innlegget og finner ikke ett ord om det... Uansett, flott MILF det der! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #8 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg tror ikke det er kult for familien akkurat.. Jeg liker å se nakne damer da, så for min del var det bare fine greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2011 #9 Del Skrevet 16. juli 2011 Skjønner ikke at folk faktisk finner på og gjøre slike ting etter at de har fått barn. http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/damer/article678003.ece Er det første gang du leser "Vi menn"? De har hatt mer eller mindre halvnakne jenter som blikkfang i alle år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2011 #10 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvor står det at hun har barn? Jeg har lest innlegget og finner ikke ett ord om det... Uansett, flott MILF det der! Enda en som ikke forstår hva MILF egentlig går ut på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 16. juli 2011 #11 Del Skrevet 16. juli 2011 Hun er ikke den eneste nakenmodellen som har barn. Hun er vakker, la henne vise det fram om hun vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 16. juli 2011 #12 Del Skrevet 16. juli 2011 Syns det er langt verre å være en snerpete person som bare sitter på avstand og dømmer, enn å stille opp lettkledd i et blad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #13 Del Skrevet 16. juli 2011 Vi får nok snart se henne i Paradise Hotel. ...og så blir hun sammen med "Rikingen". Veien er staket ut og det går som det må det der. Stakkars lille jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #14 Del Skrevet 17. juli 2011 Enda en som ikke forstår hva MILF egentlig går ut på. Vel, det er vel nettopp det jeg gjør! M for Mother. Altså passer det på henne siden hun har barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. juli 2011 #15 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Vel, det er vel nettopp det jeg gjør! M for Mother. Altså passer det på henne siden hun har barn... I din forståelse av ordet er det en ustyrtelig mengde kvinner som er "milfs" (eller skrives det "milves" i flertall?), uansett alder, hvis det eneste kriteriet er at man har født barn og ellers er attraktiv. Dessuten, attraktivitet er subjektivt. Endret 17. juli 2011 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 17. juli 2011 #16 Del Skrevet 17. juli 2011 Min mening er at man ikke behøver å gjemme seg under en stein for resten av livet bare fordi man har fått barn. Og så lenge hun tydeligvis har noe å vise frem og liker å gjøre det, så er det verken din eller min sak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #17 Del Skrevet 17. juli 2011 I din forståelse av ordet er det en ustyrtelig mengde kvinner som er "milfs" (eller skrives det "milves" i flertall?), uansett alder, hvis det eneste kriteriet er at man har født barn og ellers er attraktiv. Dessuten, attraktivitet er subjektivt. Sant! Men det er nå en gang ikke jeg som har definert ordet MILF (Mother I'd Like To Fuck). Det henspeiler til "mother", altså at hun har barn, og sier ingenting om alder. En MILF kan altså aldersmessig være 18 år eller 60 år. Så klart forbeholdt at hun er attraktiv i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. juli 2011 #18 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Sant! Men det er nå en gang ikke jeg som har definert ordet MILF (Mother I'd Like To Fuck). Det henspeiler til "mother", altså at hun har barn, og sier ingenting om alder. En MILF kan altså aldersmessig være 18 år eller 60 år. Så klart forbeholdt at hun er attraktiv i mine øyne. Jeg har i et tidligere innlegg skrevet om den originale, opprinnelige betydningen av ordet "MILF", nemlig at man er seksuelt tiltrukket av kvinner som er rundt samme alder som ens egen mor. For en ung mann på 24 år (som et eksempel) vil ikke en 18-årig jente som har født barn, være en "MILF". Endret 17. juli 2011 av Belladonna 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #19 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har i et tidligere innlegg skrevet om den originale, opprinnelige betydningen av ordet "MILF", nemlig at man er seksuelt tiltrukket av kvinner som er rundt samme alder som ens egen mor. For en ung mann på 24 år (som et eksempel) vil ikke en 18-årig jente som har født barn, være en "MILF". Greit, da er vi enig om at vi er uenige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 17. juli 2011 #20 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er heller ikke imot nakenhet, og jeg mener ikke at barn skal skånes helt fra nakenhet i samfunnet. Skåner vi barna fra alt som er nakent og seksuelt vil barna vokse opp med et helt forstyrret syn på sin egen kropp og seksualitet. Likevel så bør man kunne vokse rolig opp i Finnmark uten å se sin egen mor på forsiden av et magasin som er nøye plassert i hylla på kiosken eller nærbutikken. Det får bli opp til hver mor å vurdere om hva de er villige til å potentielt utsette barna sine for. Jeg ville aldri gjort noe slik hverken før eller etter barn, men kanskje spesielt ikke etter jeg har fått barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå