Poppsilopp Skrevet 9. juli 2011 #22 Skrevet 9. juli 2011 Lay's Salted Dette er min favoritt også! Den er så sprø og god. Den er også så lys som jeg vil ha den, mange av de andre salte chipsene er litt svidd.
Vulpes Skrevet 9. juli 2011 #23 Skrevet 9. juli 2011 Sørlandschips!! Spesielt den med urter og crême fresh er fantastisk god. Gidder aldri å kjøpe noe annet enn Sørlandschips, for de andre merkene er som regel ikke gode nok til at det er verdt å spise dem. (Nå spiser jeg ikke potetgull for tiden uansett da, men sånn ellers.)
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #24 Skrevet 9. juli 2011 Sørlandschips!! Spesielt den med urter og crême fresh er fantastisk god. Gidder aldri å kjøpe noe annet enn Sørlandschips, for de andre merkene er som regel ikke gode nok til at det er verdt å spise dem. (Nå spiser jeg ikke potetgull for tiden uansett da, men sånn ellers.) Sørlandschips har mange gode smaker, men jeg synes flakene er for harde og knaser for mye. Er jo håpløst å se film mens man spiser det feks. Kims nye med rømme og paprika er god, det samme med mexican fiesta. Men etter å ha variert en stund så ender jeg som regel opp med de gode gamle klassikerne fra Maarud igjen. Nå fikk jeg lyst på potetgull... 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. juli 2011 #25 Skrevet 9. juli 2011 Har du virkelig ingenting bedre å gjøre? Jeg har noen skrivefeil innimellom fordi jeg ikke tenker meg om tusen ganger når jeg svarer i tråder på kg. På mi dialekt sier vi "hvordan produsent".... 2
Namine Skrevet 9. juli 2011 #26 Skrevet 9. juli 2011 mine første favoritt var maarud dill. Men den sluttet de jo selvfølgelig å produsere. Dermed ble det maarud biff og løk. Så sluttet de med den også! (den har vel kanskje kommet tilbake i "spesial"pose nå). Så etter det ble det vingling mellom sourcream and onion og paprika. Er de som er favorittene nå. Men når jeg er i sverige, benytter jeg sjangsen til å dra med meg en pose av denne:
Lykkelitenen Skrevet 9. juli 2011 #27 Skrevet 9. juli 2011 Liker best chips med bare salt, Sørlandschips med maldon havsalt og lays er to vinnere her Nå spiser jeg aldri chips lenger, men tror jeg må kjøpe en pose lays til "dagen derpå"
HedvigR Skrevet 9. juli 2011 #28 Skrevet 9. juli 2011 Ost & Løk er min favoritt :D Før var det Sourchips & Onion, men smaken på den har blitt forandra
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. juli 2011 #30 Skrevet 9. juli 2011 Grillpotetgullet til Rema 1000 er faktisk ikke så verst...
Vulpes Skrevet 9. juli 2011 #31 Skrevet 9. juli 2011 Sørlandschips har mange gode smaker, men jeg synes flakene er for harde og knaser for mye. Er jo håpløst å se film mens man spiser det feks. Kims nye med rømme og paprika er god, det samme med mexican fiesta. Men etter å ha variert en stund så ender jeg som regel opp med de gode gamle klassikerne fra Maarud igjen. Nå fikk jeg lyst på potetgull... Det er det jeg liker ved Sørlandschips, nettopp det at flakene er så sprø og harde
Ego Skrevet 9. juli 2011 #32 Skrevet 9. juli 2011 Prøv gårdspotetgullet som heter grom paprika du. Akkurat samme, fantastiske chipsen, bare riflet (enda bedre synes jeg, mer av den supersterke smaken.. jeg stråler opp når jeg finner et knallrødt flak, ekstra smak, JAAAA!!!) Smaken ligner ikke engang... Det var første potetgullsorten jeg forsøkte da det gikk opp for meg at rødløk& søt paprika var forsvunnet. Det er visst alltid sånn når jeg finner noe jeg liker... Shio (en bedre og mer naturlig brus! ...og fred på jorden...), Soho, Fjordlands ravioli med pesto, polarbrød med rug, osv osv
Gjest Eurodice Skrevet 9. juli 2011 #33 Skrevet 9. juli 2011 Pringle's sour cream and onion (den grønne boksen). 1
Capricorn Skrevet 9. juli 2011 #35 Skrevet 9. juli 2011 Vanlig Kims salt eller Maarud med salt og pepper.
Gjest Eurodice Skrevet 9. juli 2011 #36 Skrevet 9. juli 2011 Kims naturchips med rødløk & søt paprika!!! Men finner den ikke noe sted... Noen som vet om de har sluttet å produsere den? De har den på min lokale Megabutikk i hvert fall, vet ikke om den er gått ut av produksjon. Jeg synes også den er god.
Havtorn Skrevet 9. juli 2011 #37 Skrevet 9. juli 2011 Vi har naturchips her også, men jeg liker grom paprika bedre. Smaker litt mer. Ellers er jeg enig i at Estrella sin med dill er nydelig, åt selv en pose her om dagen. MMMM.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juli 2011 #38 Skrevet 9. juli 2011 Jeg elsker Sørlandschips. Tror det er den med creme fraiche og sjalottlauk som er best
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #40 Skrevet 9. juli 2011 Sørlandschips med salt Helt enig. Det enkle er som oftest det beste. Og dette er kvalitetschips! Kims naturchips funker også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå