Gå til innhold

Beste potetgull

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som elsker potetgull?

Men hva synes dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kims naturchips med rødløk & søt paprika!!!

Men finner den ikke noe sted... Noen som vet om de har sluttet å produsere den? :lete:

• Liker 2
Skrevet

Akkuratt nå alt som har med Sour Cream and Onion :P

men egentlig er det beste chick'n pommes, men det er kanskje ikke potetgull :P

• Liker 1
Skrevet

Nå for tiden går det mest i vanlig salt og pepper (lavest kilospris), men egentlig er jeg er sucker for salt Superchips.

Skrevet

Hjemmelaget selvfølgelig! Gjerne med smak av frisk dill, mmmm.

Av kjøpetypene syns jeg at den nye Gaardschips med smak av løk og biff er god. Ellers så er det den som smaker Spekeskinke. Aner ikke hvordan produsent det er, men sort pose i alle fall.

Gjest *smak*
Skrevet

Maarud riflet med salt og pepper er favoritten akkurat nå!!

Skrevet

Sørlandschips med balsamicoeddikk (tror den er ute av markedet) eller spansk spekeskinke. Ellers foretrekker jeg godt krydra potetgull. Desverre er det vanskelig å få tak i uten at det er drukna i salt.

Skrevet

First price potetchips faktisk. Og paprikabamser^^

Skrevet

Mexicana fiesta :)

Skrevet

Kims naturchips med rødløk & søt paprika!!!

Men finner den ikke noe sted... Noen som vet om de har sluttet å produsere den? :lete:

Prøv gårdspotetgullet som heter grom paprika du. :) Akkurat samme, fantastiske chipsen, bare riflet (enda bedre synes jeg, mer av den supersterke smaken.. jeg stråler opp når jeg finner et knallrødt flak, ekstra smak, JAAAA!!!) :popcorn:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den der som smaker løk og ost (?) av... Husker ikke hva den heter. Men du får skikkelig stålånde av den :popcorn:

Skrevet

Kims eller Maarud sin paprikachips :popcorn:

Skrevet

Elskar det meste av potetgull, men for tida likar eg særs godt det nye med dill :sikle:

Gjest Katten.
Skrevet

Den grønne Sørlandschipsen. Creme fraiche og charlottløk.

Skrevet

Sørlandschips med spansk paprika.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Aner ikke hvordan produsent det er

:kjefte:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker paprikapotetgull, men jeg likte bedre den Maarud hadde før. Nå har de gjort den om så flakene er tynnere og mer lik Kims. Jeg liker også potetgull med salt og pepper, sour cream and onion, ost og løk. Og meksikansk. Liker de fleste smaker jeg har prøvd egentlig, bortsett fra Vinegar, fysj. Potetgull med bare salt blir litt kjedelig, men den går ned den også. Men skal jeg kjøpe selv og først ha i meg alle de kaloriene så vil jeg ha smak. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...