Gå til innhold

Når har man hengepupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva regnes som hengepupper? Jeg har selvsagt hørt om blyanttesten, har ikke greid å bestå denne siden jeg var 16. Er ikke sikker på om jeg består slangeagurk testen engang. Men er det ikke andre faktorer inn i bildet? Jeg spør med bakgrunn i noen som antydet at det henger litt og at jeg burde ha skikkelig støtte. Har man veldig tunge bryster så er det jo naturlig at de ikke står rett ut eller at de slenger litt.

(kanskje et litt dumt spørsmål, men vil bare høre hva dere mener)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blyanttesten? er det den hvor man skal klare å holde blyanten mellom bryst og huden under?

Da har jeg vel alltid hatt hengepupper, men de er skikkelig rare hengepupper for de står rett ut gitt :nigo:

Hengepupper er pupper som henger mye. Slike du kan slenge rundt halsen når du fryser :mrgreen:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva regnes som hengepupper? Jeg har selvsagt hørt om blyanttesten, har ikke greid å bestå denne siden jeg var 16. Er ikke sikker på om jeg består slangeagurk testen engang. Men er det ikke andre faktorer inn i bildet? Jeg spør med bakgrunn i noen som antydet at det henger litt og at jeg burde ha skikkelig støtte. Har man veldig tunge bryster så er det jo naturlig at de ikke står rett ut eller at de slenger litt.

(kanskje et litt dumt spørsmål, men vil bare høre hva dere mener)

Mener du at du klarte å holde en blyant under brystet før du var 16, men ikke nå lenger? :forvirret:

Det er vel de med hengebryster som "består" den testen. Spesielt hvis man snakker om slangeagurker... :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hva regnes som hengepupper? Jeg har selvsagt hørt om blyanttesten, har ikke greid å bestå denne siden jeg var 16. Er ikke sikker på om jeg består slangeagurk testen engang. Men er det ikke andre faktorer inn i bildet? Jeg spør med bakgrunn i noen som antydet at det henger litt og at jeg burde ha skikkelig støtte. Har man veldig tunge bryster så er det jo naturlig at de ikke står rett ut eller at de slenger litt.

(kanskje et litt dumt spørsmål, men vil bare høre hva dere mener)

du har ikke greid å bestå testen sier du? da regner jeg med at blyanten sitter fast under puppen din når du slipper blyanten?

faller den ned, så består du jo nesten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et dårlig tegn om man dytter opp blyanten og aldri finner den igjen? :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et dårlig tegn om man dytter opp blyanten og aldri finner den igjen? :fnise:

Det spørs hva målet er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har ikke greid å bestå testen sier du? da regner jeg med at blyanten sitter fast under puppen din når du slipper blyanten?

faller den ned, så består du jo nesten....

Ja blyantern sitter fast dessverre, har prøvd med en spiseskje også, med samme resultat. Om jeg løfter armene opp og strekker meg faller skjea. Men som sagt jeg har veldig tunge bryster og bruker størrelse 80i . Og da blir det vel helt feil med en slik test overhode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du klarte å holde en blyant under brystet før du var 16, men ikke nå lenger? :forvirret:

Det er vel de med hengebryster som "består" den testen. Spesielt hvis man snakker om slangeagurker... :erter:

Jo, men den gangen brukte jeg bare 75C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: jeg er 19 år, og bruker str 70 F. Ifølge blyanttesten begynte brystene å henge allerede i 16 års alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen fasitsvar på spørsmålet ditt. Men det er en grei regel at du ikke skal bestå blyanttesten MED BH - da bruker du feil modell :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg ble nødt til å kle av meg på overkroppen og lete fram en blyant :fnise:

Ser veldig bra ut foreløbig. 28 år, bruker 65DD og ikke engang antydning til at blyanten ville bli værende.

Mulig jeg jinxer meg selv nå... vi får se om et års tid :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller fokusert på hvordan jeg føler meg framfor å la en tåpelig standard avgjøre min selvfølelse. Nå til dags er alles pupper uten silikon for hengete, for små, for store osv... Hva føler du selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Herregud. Er det rart kvinner har problemer med utseendet sitt. Folk på forumet her kritiserer jo silikonbryster, men de hysteriske innleggene her inne legger jo opp til at vi må fikse på både det ene og det andre for å være pene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blyanttesten? er det den hvor man skal klare å holde blyanten mellom bryst og huden under?

Da har jeg vel alltid hatt hengepupper, men de er skikkelig rare hengepupper for de står rett ut gitt :nigo:

Hengepupper er pupper som henger mye. Slike du kan slenge rundt halsen når du fryser :mrgreen:

Det høres litt ut som meg selv, bare at mine ikke peker rett ut. Mere midt i mellom, hverken rett ned eller rett ut. Betegnelsen hengepupper er jo ingen standard egentlig, synes bare blyanttesten virker litt tåplig siden den etter min mening ikke tar hensyn til de som har veldig tunge bryster. Bare lurer litt på hva folk legger i begrepet.

Etter å ha lett lenge fant jeg et bilde (OBS ikke av meg).

tumblr_lkhzj3Ve7i1qfs8nlo1_1280.jpg?AWSA

Vil dere si at denne dama har henge pupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god tommelfingerregel er at om du er usikker på om du har hengepupper, så har du det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel ikke så mye til for å få en blyant hengende fast under der uten å løfte opp armene, da har vel de fleste hengepupper.

Gjelder å finne gode bh'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres litt ut som meg selv, bare at mine ikke peker rett ut. Mere midt i mellom, hverken rett ned eller rett ut. Betegnelsen hengepupper er jo ingen standard egentlig, synes bare blyanttesten virker litt tåplig siden den etter min mening ikke tar hensyn til de som har veldig tunge bryster. Bare lurer litt på hva folk legger i begrepet.

Etter å ha lett lenge fant jeg et bilde (OBS ikke av meg).

tumblr_lkhzj3Ve7i1qfs8nlo1_1280.jpg?AWSA

Vil dere si at denne dama har henge pupper?

:hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god tommelfingerregel er at om du er usikker på om du har hengepupper, så har du det.

Skjønner påenget ditt, men synes det ikke selv. Kanskje jeg trenger en reality check.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blyanttesten er teit. En blyant vil garantert ikke feste seg hos meg, men jeg har hengepupper så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...