idapida Skrevet 8. juli 2011 #1 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei! Det har seg sånn at jeg slettet og blokket min gamle elsker fra msn. Nå vil jeg gjerne ha han tilbake dit, uten at han skal vite at jeg har slettet han. Pinlig.. forklarer ikke nærmere Kan jeg da bare legge han til som venn igjen? Uten at han må godta meg på ny? Jeg vil bare plutselig "dukke opp" på skjermen hans uten at han får nuss i at han har vært slettet og blokkert. Takker for hjelp av kyndige msn brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei du unblocker han bare Åpne hovedvinduet i msn. Venstreklikk på ditt eget navn. Da kommer det opp en grå boks - Velg alternativer Gå på personvern Klikk på navnet hans og velg Tillat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapida Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2011 tusen takk for svar!! Men jeg har jo slettet han. Så da vet jo ikke jeg om han er pålogget eller ikke. Men han ser meg, og kan kontakte meg da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 9. juli 2011 #4 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvorfor adde han igjen? regner med det var en grunn til at du sletta han til å begynne med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. juli 2011 #5 Del Skrevet 9. juli 2011 Er det virkelig noen som bruker MSN enda? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 9. juli 2011 #6 Del Skrevet 9. juli 2011 Dette har jeg lurt på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 9. juli 2011 #7 Del Skrevet 9. juli 2011 Dersom du har slettet han, tror jeg nok du må adde ham igjen.. Hadde vært lettere dersom du kun blokket han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild-Animal Skrevet 9. juli 2011 #8 Del Skrevet 9. juli 2011 Er det virkelig noen som bruker MSN enda? Ja. Er noen av oss som synes at fjesboka er mer stressende enn til nytte. 99% av vennene mine bruker fortsatt msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #9 Del Skrevet 10. juli 2011 "oi shit! Ser ut som at jeg sletttet deg og i en storopprydding jeg hadde her for litt siden!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå