Gå til innhold

Hvilken dag sender dere julekort?

Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg iallefall bestilt julekort. Får dem vel om ei ukes tid. SÅ skal de skrives, i tillegg skriver jeg julebrev til noen. De blir vel sendt ei uke eller så før jul.

Får finne meg en kveld der jeg kan kose meg med litt gløgg, tenne levende lys og sette på litt julemusikk...så blir vel kortene ferdige i år også :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender julekortene ca 1 uke før jul. Vil jo at de skal komme frem til jul, men samtidig vil jeg at de skal komme frem så nærme julaften som mulig.

Gleder meg til kveld med gløgg, julemusikk og julekortskriving.

Må sørge for å få gubben ut av huset en kveld medio desember :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rundt 15 des. tror jeg skal droppe noen av julekortene i år. Blir litt dyrt å sende 50 kort nå som vi er studenter begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender de vel rundt 10-15 desember tenker jeg! Har noen som skal til utlandet, så det er jo greit å sende de sånn at de rekker frem til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Arwen: Posten har en dato for når post og pakker må være sendt for å garantert komme fram til jul. Høysesong for dem det, vettu. Lurer på om de ikke setter pakkene til sånn 10.-15. desember og kortene til 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen: Posten har en dato for når post og pakker må være sendt for å garantert komme fram til jul. Høysesong for dem det' date=' vettu. Lurer på om de ikke setter pakkene til sånn 10.-15. desember og kortene til 20.[/quote']

Det vet jeg, det jeg lurte på var hvorfor noen sendte det i begynnelsen av desember. Det synes jeg er tidlig. Her er forøvrig fristene til posten hvis noen lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender de så tidlig bl a fordi ellers drukner de jo bare i alle andres julekort...

Mye hyggeligere å få et par kort første uken og et par kort litt senere enn å få alle fjorten på samme dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kortere kø på postkontoret? ;)

Eller forresten, der er det jo alltid lang kø...

På vårt postkontor er det bare kø på lørdagene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så hyggelig med julekort, så de er ofte ferdig i begynnelsen av desember. Pleier å sende de ut rundt midtan av desember. Synes det er koselig med julekort som kommer litt tidlig i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt julekortene klare siden i januar jeg!! (eller egentlig desember 2002, for det var de da ble skrevet. Endelig et punkt på lista jeg snart kan krysse ut.)

Jeg glemte å sende dem i fjor, så de er klare og ferdig adresserte med frimerke. (lurer på om jeg skal snakke med posten om tidlig innlevering/oppbevaring og at de sender dem ut til riktig tidspunkt.)

Er det noen som legger merke til at det er "gamle" frimerker tro? Ville dere ha sett det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...