Gå til innhold

Ons ga meg en 50lapp for angrepille


Gjest fru blomst

Anbefalte innlegg

Gjest fru blomst

Sist helg hadde jeg meg en ONS med en fyr jeg kjenner ganske godt, jeg sov hos ham og han skulle kjöre meg hjem.

Så plutselig flekker han ut en kröllete 50 lapp ut av lommen og sier " her er forresten 50 kroner til en angrepille"

HÆÆÆ! herregud hvem gjör slik? Han vet jo jeg tar pillen.. Lite frekt.. Han tok jo selvfölgelig ansvar men hallo..

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ber jo omtrent om å møte sånne drittsekker når du har ons.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var flott gjort av ham - det er virkelig IKKE mange som tar sin del av ansvaret på denne måten!

Så det er ingen grunn til å være utakknemlig og sur.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han viser ansvar ved å ta kostnaden ved en angrepille, dersom du føler behov for å ta en.

Du ville mye heller at han slapp deg av uten å gi deg denne 50-lappen? Fordi det føles som betaling for kroppen din, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare ville vise at han tok ansvar og ikke bare regnet med at du skulle løse det:) Men en 50lapp er forsåvidt bare nok til 1/4 angrepille så dyre som de har blitt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg ville nå heler bekymret meg for kjønnssykdommer siden dere tydeligvis ikke brukte kondom. Ang angrepillen var det kanskje litt sært, men så flott at han tar ansvar. For de pengene får du kjøpe deg en pakke kondomer da vettu :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i all verden er det å vise ansvar når man gir en 50-lapp til angrepille ETTER samleie?

Det er å være etterpåklok. Hadde han vært ansvarsfull hadde han brukt en kondom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har ONS og ikke bruker kondom, er dere ikke redd for å pådra dere noen kjønnsykdommer eller infeksjoner? Man vet jo aldri hva som kan skje når man havner til sengs med en person du ikke vet noe som helst om. Du vet jo ikke hvor mange han har hatt sex med før deg, du vet ikke om han har hatt noen sykdommer før eller om han har noen nå..Er det ikke litt skummelt å tenke på, eller bryr dere dere ikke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir du sint for dette? Det er kanskje etterpåklokskap, men selv det er da bedre enn ingen klokskap. Når dere nå har hatt ubeskyttet sex er det jo flott at han frivillig bidrar til angrepillen (selv om stakkaren ikke helt var klar over hvor mye den koster).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster en slik pille? Han skal vel bare betale halvparten også. Du var jo med på det :)

Skjønner jo at han ville gi deg det hvis du f.eks har plumpa ut med at du ikke går på P-piller ETTER dere var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

Jeg hadde ONS en gang hjemme hos meg. Kjente ikke fyren og det var KUN en ons. Dagen etter kom han på døren min med en pose fra apoteket. Angrepille. Hyggelig var han også og sa at denne burde jeg ta...

Tok nå ansvar han hvertfall!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste gang må du bare smile og dra en "jeg har ikke tenkt å ta noen pille, jeg".. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krstn17

Hvor mye koster en angrepille egentlig?

jeg syns det ikke var noe galt i at han ga deg litt penger til det. Viser jo bare at han er ansvarlig. Etterpåklok - ja, kanskje det. Men han var ihvertfall klok i forhold til mange andre gutter.

Du kan bli gravid selv om du bruker p-piller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:

Jeg har aldri hatt en ONS för, og jeg kan vell ikke kalle det så veldig ONS når vi har hatt sex flere ganger, men vi er ikke sammen, kan kalle oss fuckbuddies? passer bedre.

Vi har jo ligget sammen flere ganger og plutselig Nå drar han en " stikk og kjöp deg angrepille for denne 50 lappen"

Og ja jeg fölte jo litt at jeg solgte meg selv der, og ja han var jo veldig ansvarlig, men han vet jo jeg bruker p-pillen.

Jeg synes det var ett veldig flaut öyeblikk, jeg tar selv ansvar for og kjöpe angrepillen selv jeg. Haddde liksom hatt en romantisk natt og en fin morgen med kos og latter så plutselig

" her har du en 50 lapp til angrepilla" eeehmm..... jeg sa ikke noe jeg.. bare glodde på'n...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sist helg hadde jeg meg en ONS med en fyr jeg kjenner ganske godt, jeg sov hos ham og han skulle kjöre meg hjem.

Så plutselig flekker han ut en kröllete 50 lapp ut av lommen og sier " her er forresten 50 kroner til en angrepille"

HÆÆÆ! herregud hvem gjör slik? Han vet jo jeg tar pillen.. Lite frekt.. Han tok jo selvfölgelig ansvar men hallo..

Hva synes dere?

Koster det ikke kr 200,- for en slik pille?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicola

face it girl. Han vil bare ha sex, og han vil ikke ha noe mer ansvar utover det. At dere har hatt det romantisk og hatt det hyggelig er helt normalt når man kun vil i buksa på deg. Det ER mannfolk!

Når du "gir" deg selv så lett, forvent ikke respekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner klager over at menn ikke tar ansvar, men når de gjør det så er det og feil?

Jepp!

Ganske selvmotsigende, ikke sant. Uansett hva man gjør eller ikke gjør så blir det garantert galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...