Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg trener hver dag og blir naturlig nok svett. Etter hver trening dusjer jeg, men det er ikke hver gang jeg vasker håret. Har langt hår og jeg synes det blir så tungvint. Hva gjør dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaisa 79 Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Så lenge du har håret i strikk så går det sikkert greit om du bare vasker det annen hver dag. Men om det ikke går kan det sikkert lønne seg å kjøpe en veldig mild shampoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Har langt hår og har det i strikk når jeg trener. Vasker det annenhver dag, men hvis jeg svetter skikkelig, må jeg vaske det uansett. Hender jeg er helt våt i håret av svette... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 Dette med hårvasken er nettopp det som gjør at jeg vanligvis passer på å trene bare de dagene jeg skal vaske håret uansett. Jeg trener i hvert fall sjelden samme dag som jeg har vasket håret om morgenen, for da blir det to hårvasker samme dag - og det liker ikke håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg vasker håret hver dag, uavhengig av om jeg har trent den dagen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 Æsj, jeg kunne ikke tenke meg å gå med svette i håret. Selv om jeg vasker håret om morgenen, vasker jeg det ALLTID etter trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 Æsj' date=' jeg kunne ikke tenke meg å gå med svette i håret. Selv om jeg vasker håret om morgenen, vasker jeg det ALLTID etter trening!![/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 "Problemet" er vel at det tar evigheter å tørke langt hår. Og det er ikke bra å føne det to ganger daglig!!! Jeg tar ofte og prøver å skylle bare hodebunnen - eller tar vann i hårfestet rundt hodet likdom, slik at håret blir vått, men ikke "gjennomvått".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 Svetten fra hodebunnen får håret til å lukte skikkelig vondt hvis man ikke vasker det etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 18. november 2003 #10 Del Skrevet 18. november 2003 "Problemet" er vel at det tar evigheter å tørke langt hår. Og det er ikke bra å føne det to ganger daglig!!! Jeg tar ofte og prøver å skylle bare hodebunnen - eller tar vann i hårfestet rundt hodet likdom, slik at håret blir vått, men ikke "gjennomvått".. Hvordan får du til det med langt hår ? spruteflaske ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 19. november 2003 #11 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg gjør som Ms Florida, bare skyller det i hodebunnen de dagene jeg ikke vasker håret. Ikke noe problem det, setter det opp i stikk og skyller rundt. Håret mitt tar over 2 timer å tørke, i tillegg mister jeg mye hår når jeg vasker det - så jeg har ikke mulighet til å vaske det hver eneste dag. Blir sånn ca 4 dager uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå