Gå til innhold

Kjæresten kalte annen jente deilig

Gjest Elise

Anbefalte innlegg

Gjest Elise

Hei.

Kjæresten min lånte min pc, og han hadde glemt å logge av Facebook, hvor et brev med en annen jente var oppe. I brevene stod det blant annet at han alltid hadde syntes hun var så deilig, og at han forsto at gutter siklet etter henne. De snakket også om å slette samtalen slik at jeg ikke kunne se den, da det kunne oppstå sjalusi.

Hva skal jeg gjøre? Redd for å være dobbeltmoralsk ettersom jeg ''sjekket'' Facebooken hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd lignende selv. Om du nevner det til han(noe som jeg gjorde) får du garantert problemer, han kommer til å reagere sterkt på at du har lest samtalen. Samtidig synes jeg han gikk veldig langt med å flørte med en annen jente når han er sammen med deg. For meg er det på grensen til phsykisk utroskap når man flørter med andre jenter på den måten mens han er sammen med deg, det er også respektløst ovenfor deg om faktisk er sammen med han og stoler på han. Jeg ville anbefale at dere snakker om det men prøver å ha en fin tone til hverandre. Det kan umulig være noe gøy for deg å holde dette innvendig. Du skal ikke være hans B+ du skal være hans A+!! og om han ikke synes det om deg er han ikke noe å samle på :)

Jeg synes du tar det her veldig fint.. hadde det vært meg hadde jeg klikket vinkel!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok du sjekket kanskje hans facebook, men det han gjør er verre!!

Få fyren på huet ut med en gang!!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har all rett til å reagere! Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg konfrontert gutten. Stå på ditt, du gjorde ingenting galt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flaut

Med en gang det er et problem i et forhold og noen deler det her, så kommer det alltid et eller flere svar at man må hive partneren/kjæresten sin ut..

Latterlig. kanskje litt drøyt?

Kan godt hende han bare er glad i henne og gir henne komplimenter.

Jeg bruker selv å fortelle at en jente er fin osv.. vet de blir veldig glade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og synes det er drøyt å komme med setninger som "hiv ham til helvete ut" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med en gang det er et problem i et forhold og noen deler det her, så kommer det alltid et eller flere svar at man må hive partneren/kjæresten sin ut..

Latterlig. kanskje litt drøyt?

Kan godt hende han bare er glad i henne og gir henne komplimenter.

Jeg bruker selv å fortelle at en jente er fin osv.. vet de blir veldig glade.

Sitter du på face og skriver at andre jenter er deilige og deretter at du må slette loggen for dama kan bli sjalu om hun ser det? Hva tar du meg for?!? Det er DET som er drøyt.

Forbanna drittkuker som ikke respekterer kjæresten sin kan være uten kjæreste!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde konfrontert han. Er han av typen som du tror kan blånekte om du ikke har bevis, ta screenshot. :foto:

Endret av Zaphireh
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere helt ærlig at typene deres ikke finner andre jenter deilige? Antageligvis også mye deiligere enn dere selv. Ta dere selv i nakken og hev dere over det. Mye barnslige eietrang fakte på hunkjønnet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere helt ærlig at typene deres ikke finner andre jenter deilige? Antageligvis også mye deiligere enn dere selv. Ta dere selv i nakken og hev dere over det. Mye barnslige eietrang fakte på hunkjønnet

Det blir VELDIG feil å fremstå problemet på den måten. Såklart synes de fleste gutter at andre jenter også er deilige, det er helt naturlig. Men det er en STOR forskjell å tenke andre jenter der deilige, eller si en jente ser bra ut og det å faktisk Flørte,smiske og pirre andre jenter mens en er sammen med en annen jente.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke at han finner andre jenter deilig(ere), men at han chatter med henne om det som er problemet vil jeg tro? Og siden han planlegger å slette loggen/meldingene viser jo at han ikke vil dama skal vite noe - kanskje han føler det er å gå over streken?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt drøyt å snakke sånn med ei anna jente enn den man ere sammen med. Jeg hadde ikke satt pris på det. Jeg sier ikke sånt til andre gutter, selv om jeg kan tenke det og forventer det samme av mannen min! Man kan gjerne se på menyen ute men ikke mens man er i følge med sin andre halvdel og ikke noe mer enn å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en "uskreven regel" om at hvis man snoker i kjæresten/mannen sine saker OG finner noe og tar ham på fersken, så mister han retten til å bli sur for at du snoket! Hvis man derimot snoker uten å finne noe, har han all rett til å bli sint for at du ikke stolte på ham.

I og med at du fant noe, burde ikke det stoppe deg med å konfrontere ham med dette bare fordi du er redd for at han blir sur for at du snoket. For han vet innerst inne at du hadde all rett til å ha mistanke, og han blir egentlig bare sur fordi han ble tatt på fersken. Prøv å argumentere med det!

Det er totalt galt av ham å snakke med ei jente på den måten!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir VELDIG feil å fremstå problemet på den måten. Såklart synes de fleste gutter at andre jenter også er deilige, det er helt naturlig. Men det er en STOR forskjell å tenke andre jenter der deilige, eller si en jente ser bra ut og det å faktisk Flørte,smiske og pirre andre jenter mens en er sammen med en annen jente.

noen gutter syns ikke dama si er deilig en gang. Men de tar det de får. Klart han må få lov til å fortelle andr jenter at de er det om han syns det. Slutt med den der eietrangen deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen gutter syns ikke dama si er deilig en gang. Men de tar det de får. Klart han må få lov til å fortelle andr jenter at de er det om han syns det. Slutt med den der eietrangen deres

Har en følelse av at du er en mann som prøver å ønsketenke seg til at det er helt riktig å flørte med andre enn dama si...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en "uskreven regel" om at hvis man snoker i kjæresten/mannen sine saker OG finner noe og tar ham på fersken, så mister han retten til å bli sur for at du snoket! Hvis man derimot snoker uten å finne noe, har han all rett til å bli sint for at du ikke stolte på ham.

Noe er veldig galt i et forhold om man snoker. Uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal en være sammen med en man ikke liker? Hvis det bare er fitte man er ute etter drar man jo på byn :)

og det har ikke noe med eietrang å gjøre. Er man i ett forhold har man valgt å forholde seg til en person. Om man ikke ønsker det trenger man ikke være i ett forhold...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at du er en mann som prøver å ønsketenke seg til at det er helt riktig å flørte med andre enn dama si...

genialt sagt ssecret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kkorttenkt og kunnskapsløs som du er kommer jeg ikke til å dra denne diskusjonen særlig lenger med deg.

Men jeg vil bare opplyse deg om at det er veldig mange menn som liker formfulle kvinner og i land som fks Tonga er det finere jo feitere kvinnen er. Dvs De fineste kvinnene er feite. Så det er smak sak, noen liker noe å ta i mens andre ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke akseptert det i det hele tatt! Jeg hadde klikka i vinkel! Hadde ikke klart å latet som ingenting.. hadde reagert der og da!

Når man er i et forhold så er det grenser på hva man gjør og sier til andre. Og ingenting skal holdes skjult. Så det at du så på facebook siden hans ser ikke jeg på som et problem. Kjæresten min kan gå på mobilen min eller facebooken min hvis han er nysgjerrig. man skal ikke ha noe å skjule.. det blir helt feil for meg hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...