Mystic Skrevet 19. november 2003 #21 Del Skrevet 19. november 2003 Tusen takk for alle svar! Jeg og tror at mye av det grumset som kommer frem fra svigerinnen min bunner i usikkerhet. Usikkerhet i forhold til mitt kontra hennes forhold til svigermor, svigerfamiliens forhold til hennes barn kontra barnet i magen min. Jeg er også klar over at jeg er ekstra nærtakende fortiden, men det er ikke bare jeg som har reagert. Den som kanskje reagerte sterkes var svigermor. Slik jeg og min kjære sannsynligvis kommer til å gjøre dette er: - Barnedåpen blir der vi ønsker at den skal være - Hele familien blir invitert, også svigerinne - Svigerinne og svoger blir IKKE spurt om å være faddre, har aldri vært aktuelt heller. - Jeg og min kjære prøver så godt vi kan å heve oss over svigerinnes kommentarer og meninger. - Vi kommer heller ikke til å ta noen prat med de, tror ikke det hjelper likevel. - Vi prøver å glemme svigerinnes utspill for å få et mer normalt forhold etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå