LAWL Skrevet 7. juli 2011 #1 Del Skrevet 7. juli 2011 Dette skriver hun til meg Det tar litt tid, men jeg blir mer og mer glad i deg. eller mer glad blir feil. Setter mer pris på deg.. Vi har holdt på en halvannen mnd nå, og jeg begynner å bli rimelig usikker på henne.. Hvordan skal jeg tolke denne mldingen?- Takk for all tilbakemld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Safe Skrevet 7. juli 2011 #2 Del Skrevet 7. juli 2011 Dette skriver hun til meg Det tar litt tid, men jeg blir mer og mer glad i deg. eller mer glad blir feil. Setter mer pris på deg.. Vi har holdt på en halvannen mnd nå, og jeg begynner å bli rimelig usikker på henne.. Hvordan skal jeg tolke denne mldingen?- Takk for all tilbakemld At hun ikke er glad i deg ennå, men setter pris på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 7. juli 2011 #3 Del Skrevet 7. juli 2011 whaaaat? Skjønner godt at du blir usikker på henne. Først så tenkte jeg at hun vil ha litt tid for seg selv for å finne ut om hun er glad nok i deg for å gå videre med forholdet eller ikke, men jeg vet ikke. Jeg ble usikker på henne selv. Jeg hadde spurt "hva mener du med det?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 7. juli 2011 #4 Del Skrevet 7. juli 2011 Litt harsh men.. Jeg ville tenkt at vedkommede ønsker å si hva jeg vil høre, men samtidig understreke at jeg ikke må håpe for mye. Det kan godt være at det er skrevet i den aller beste hensikt, men det lukter litt "jeg vil ha deg på gress" av formuleringen. Vi kan nok ikke mer enn spekulere her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå