Gå til innhold

hemoroider?


Gjest Gjest_x

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_x

nå leser jeg en del om det på nettet, og der står det at hemoroider er smertefullt. Jeg har aldri hatt vondt pga mine. Men da jeg var til ultralyd under svangerskapet sa fyren at det var hemoroider. Og han var så likegyldig til det at han var sikker på at det var det det var. Så jeg lurer på: har du hemoroider? hvordan ser de ut? gjør de vondt? eventuelt: har du hatt det før, også klart å bli kvitt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hemoroider må ikke være smertefullt, men er ofte det. Det spørs hvor de sitter og hvor store de er.

De kan også klø.

Fikk du det i svangerskapet?

Jeg fikk hemoroider pga diaré ved matvareintoleranse for mange år siden, og har man først fått de så kommer de fort igjen. Men det var aldri noe problem å bli kvitt dem med Scheriproct. (de kom ofte igjen ved hver diaré runde)

Litt ute i svangerskapet så kom de igjen, denne gangen klarte jeg ikke å bli kvitt det. De forsvant etter svangerskapet, men huden gikk ikke tilbake så det er tilbake hudfoller, ikke gøy.

Når jeg har hatt hemoroider så er det først og fremst vondt, alt fra stikkende smerter til pulserende smerter som er skikkelig vondt! I tillegg kan det klø og blø.

Men kan du kjenne dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...