-ida- Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Hvor annbefaler dere med litt eldre barn og bestiller merkelapper til klær og utstyr fra. Som sittet og er ikke så altfor dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Hei, har ikke funnet adressen til der jeg pleier å bestille - det kan jeg finne senere! Men her er iallefall en: http://www.merkmester.no/FMPro?-DB=kunder....handlekurv&-new Det som er bedre der jeg bestiller er at man får halvparten av hver (til å stryke på og til å klistre!!!) Litt billigere også...?! Jeg gjorde det ikke selv, men flere og flere mener nå at man ikke burde skrive fornavnene til barna - bare etternavnet og evnt. adresse/tlf. Dette for at ikke fremmede med onde hensikter skal finne navnet og inbilde barna at de kjenner dem... (...skjønte du hva jeg mente...??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summis Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Hos merkmester kan du få tak i flotte merkelapper for en billig penge. Adressen nevnte jo Thomasine ovenfor, men setter den inn igjen jeg: http://www.merkmester.no/FMPro?-DB=kunder....handlekurv&-new Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har brukt denne leverandøren: www.navnelapper.no Er fornøyd med både klistremerkene og navnelappene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 DYMO Letra Tag kjøpt hos Claes Ohlson. Kjempegrei, kan brukes til strykelapper, papirlapper og tapelapper- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har brukt denne leverandøren: www.navnelapper.no Er fornøyd med både klistremerkene og navnelappene Må si meg helt enig med @lfa her, det er bra kvalitet på dette produktet selv om de av og til har løsnet under vask hvis jeg ikke har festet de godt nok i utgangspunktet. Dessuten har de mange forskjellige søte motiv noe som iallefall har hjelpt jenta mi til å vite hva som er hennes tøy. Nå kan ho se hvor navnet hennes står, men før så visste ho at navnelappen med kaninen på var hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 http://www.sabo.no/ Er veldig fornøyd med dem. Jeg har brukt det som heter "Taggit." De sitter kjempegodt, har bare opplevd èn stift som har løsnet i alle de årene jeg har brukt dem. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 Det var www.navnelapper.no jeg bruker også!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille larven Skrevet 19. november 2003 #9 Del Skrevet 19. november 2003 De Taggit lappene fra Sabo (som blir nevnt over her) er helt geniale. Man fester de med en stift, og etterhvert som barna vokser ut av klærne er det bare å ta de av det gamle tøyet for så å feste det på de nye. Kjempeenkelt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå