Gå til innhold

merkelapper

-ida-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, har ikke funnet adressen til der jeg pleier å bestille - det kan jeg finne senere! Men her er iallefall en:

http://www.merkmester.no/FMPro?-DB=kunder....handlekurv&-new

Det som er bedre der jeg bestiller er at man får halvparten av hver (til å stryke på og til å klistre!!!) Litt billigere også...?!

Jeg gjorde det ikke selv, men flere og flere mener nå at man ikke burde skrive fornavnene til barna - bare etternavnet og evnt. adresse/tlf. Dette for at ikke fremmede med onde hensikter skal finne navnet og inbilde barna at de kjenner dem... (...skjønte du hva jeg mente...??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt denne leverandøren:

www.navnelapper.no

Er fornøyd med både klistremerkene og navnelappene

Må si meg helt enig med @lfa her, det er bra kvalitet på dette produktet selv om de av og til har løsnet under vask hvis jeg ikke har festet de godt nok i utgangspunktet. Dessuten har de mange forskjellige søte motiv noe som iallefall har hjelpt jenta mi til å vite hva som er hennes tøy. Nå kan ho se hvor navnet hennes står, men før så visste ho at navnelappen med kaninen på var hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De Taggit lappene fra Sabo (som blir nevnt over her) er helt geniale. Man fester de med en stift, og etterhvert som barna vokser ut av klærne er det bare å ta de av det gamle tøyet for så å feste det på de nye. Kjempeenkelt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...