Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehehe.

Skjønner ikke hvordan noen kan mene at man skal barbere brystkassa?

Ser for meg at noen glemmer det et par dager, og så er det små, stikkende, vonde hår der.

"Ååh, det er så deilig å kjenne på sandpapir-brystet ditt!".

Menn skal være menn og de burde dusje og vaske seg osv, og gjerne barbere ansiktet, men ellers synes jeg de skal være så naturlige som mulig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, Missmas, var akkurat et syn som dette jeg også trengte.

Man kan godt synes at det er ekkelt med hår, men etter min mening er det hundre ganger eklere med stubber på rygg, brystkasse, armhuler osv.

Behold håret, trim det hvis du selv vil, men ikke barber, usj!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg husker jeg barberte meg under armene en gang for å se hvordan det var. Dette var på sommeren og straks jeg ble litt svett så kjente jeg hver eneste dråpe renne nedover kroppen. Utrolig ekkelt.

Dette skal jeg ALDRI gjøre igjen :snurt:

Da antar jeg at du heller ikke ønsker at en eventuelt kjæreste skal barbere seg under armene, hvis hun selv ikke ønsker det. Hvis hun f.eks. ikke ønsker å barbere seg under armene, av samme grunn som deg, så antar jeg at du synes det er helt ok. Eller foretrekker du at hun har det ubehagelig ved å kjenne hver eneste svettedråpe kontra at du skal synes hun er mest mulig sexy?

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Menn skal være menn og de burde dusje og vaske seg osv, og gjerne barbere ansiktet, men ellers synes jeg de skal være så naturlige som mulig.

Så det er unaturlig å barbere seg under armene? Hvorfor synes du det er best at kvinner er unaturlige? For jeg antar at du mener kvinner burde barbere seg heller enn å ikke barbere seg?

• Liker 1
Skrevet

Få ting er så kvalmt som en mann med glinsende brysthår stikkende opp over skjorta. Takke meg til glatt brystkasse. Menn trenger bare hår på legger og lår.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg foretrekker at menn ser ut som menn. Ergo får jeg kvalmefornemmelse av de som shaver seg under armene.

• Liker 4
Skrevet

Få ting er så kvalmt som en mann med glinsende brysthår stikkende opp over skjorta. Takke meg til glatt brystkasse. Menn trenger bare hår på legger og lår.

Få ting er så deilig som en mann med glinsende brysthår stikkende opp av skjorta. Det er sexy!

• Liker 1
Skrevet

alt hår nedenfor halsen bør være ulovlig..(bortsett fra på leggene) :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Ser at folk skriver at menn kun bør ha hår på leggene. Hva med på armene? Menn med hårløse armer ser skikkelig ekkelt ut! Ser ut som om det er noe feil der. Nei, gi meg et mannfolk, ikke en gutt!

• Liker 2
Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest det er heilt greitt å barbere både under armane og det meste anna om dei likar det. No skal det vel seiast at eg er saman med ein syklist, så eg tek meg i å synest det er pussig med hår på beina.

Gjest aeikina
Skrevet

Vel, for det første synes jeg ikke man skal hoppe en linje ned for hver setning man skriver, det er helt unødvendig. Videre synes jeg menn kan gjøre som de vil når det kommer tul underarmshår, men jeg foretrekker vel at de har litt.

Herregud:P GIDD å bry deg om

hvordan

folk

skriver:P

Jeeez...

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg egentlig ikke men foretrekker at typen trimmer

-- Er ikke særlig digg med masse hår under armer når det er sommer ..

syns er hygienisk bedre og da svetter man heller ikke så mye

- Sier ikke han trenger fjerne alt men hadde hvert greit å fått det trimmet i ny å ne .

Når det gjelder resten bryr jeg meg ikke så mye - så lenge det ikke ser unormalt ut :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...