krii3 Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Hei. Jeg ville bare høres dere mening om dette. Hva syns dere om gutter/menn som shaver seg under armene? For min del syns jeg det er greit de har hår under armene med mindre det er en jungel. Så jeg tror jeg foretrekker enn mann med hår under armene. Hva er deres mening?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 ingen mening. hvis jeg liker en gutt er det likegyldig hvor han har hår. hvis det er en gutt jeg ikke liker er det også likegyldig hvor han har hår. 3
Gjest Thessie! Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 (endret) Jeg har egentlig aldri tenkt noe over dette. Dette var jo og noe å bry seg om.. Men jeg foretrekker nok litt hår under armene, men enkelte får jo 3m lange hår, så da kan det være greit å gjøre noe med det, men kan ikke si jeg bryr meg særlig.. Endret 7. juli 2011 av Thessie!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Vel, for det første synes jeg ikke man skal hoppe en linje ned for hver setning man skriver, det er helt unødvendig. Videre synes jeg menn kan gjøre som de vil når det kommer tul underarmshår, men jeg foretrekker vel at de har litt. 1
Lunivere Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Jeez, finnes det menn som barberer seg under armene? Glad jeg ikke har møtt på de! Blir litt for homo for min smak. 4
Næjøss Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Jeg foretrekker menn med hår under armene. Nøyaktig hvorfor er jeg ikke sikker på, men jeg er ikke noen fan av menn som barberer seg under armene. Jeg er heller ikke glad i mannfolk som bleker rompehårene sine heller :S 3
sequin Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 eksen min barberte seg under armene, noe jeg syns var skikkelig merkelig -hvorfor gadd han det liksom? Etterhvert turte jeg å spørre og det var (så opplagt som ) at siden han var konkurransesvømmer måtte han barbere det 1
nattsvermer Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Jeg foretrekker menn med hår under armene. Nøyaktig hvorfor er jeg ikke sikker på, men jeg er ikke noen fan av menn som barberer seg under armene. Jeg er heller ikke glad i mannfolk som bleker rompehårene sine heller :S Er det menn som bleker rompehårene sine??? Det er jaggu mye jeg ikke veit om verden.. Heldigvis tydeligvis Men menn skal være menn og ha hår under armene. Og på armene. Og på leggene. Og brystet. Og magen. Og helst ikke bleke noe av dette... Huff! 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #9 Skrevet 8. juli 2011 Menn skal ha hår. Men gjerne trim det litt under armene. Langt svett hår er ikke så digg. Ellers kan de shave brystkassa og nedentil. Og hår på ryggen er grøss. Heldigvis ikke møtt på noen som har det. 1
Gjest Seniorita Skrevet 8. juli 2011 #10 Skrevet 8. juli 2011 Hei. Jeg ville bare høres dere mening om dette. Hva syns dere om gutter/menn som shaver seg under armene? For min del syns jeg det er greit de har hår under armene med mindre det er en jungel. Så jeg tror jeg foretrekker enn mann med hår under armene. Hva er deres mening? Menn som barberer seg er ekkelt ! Hår er sexy! 2
Gjest Seniorita Skrevet 8. juli 2011 #11 Skrevet 8. juli 2011 Jeg foretrekker menn med hår under armene. Nøyaktig hvorfor er jeg ikke sikker på, men jeg er ikke noen fan av menn som barberer seg under armene. Jeg er heller ikke glad i mannfolk som bleker rompehårene sine heller :S Herregud, er det mulig? :skratte: 1
Gjest Thefainter Skrevet 8. juli 2011 #12 Skrevet 8. juli 2011 Jeg husker jeg barberte meg under armene en gang for å se hvordan det var. Dette var på sommeren og straks jeg ble litt svett så kjente jeg hver eneste dråpe renne nedover kroppen. Utrolig ekkelt. Dette skal jeg ALDRI gjøre igjen 1
Gjest idakaroline Skrevet 8. juli 2011 #13 Skrevet 8. juli 2011 En ekte mann skal ha hår på kroppen, syns jeg! Litt hår under armene, litt hår på magen og på beina. Også litt skjegg da. Hvis mannen i tillegg er veldig kjekk og har en fantastisk utstråling så er jeg solgt
Askael Skrevet 8. juli 2011 #14 Skrevet 8. juli 2011 Menn skal ha hår. Men gjerne trim det litt under armene. Langt svett hår er ikke så digg. Ellers kan de shave brystkassa og nedentil. Og hår på ryggen er grøss. Heldigvis ikke møtt på noen som har det. Så hår skal vi ha, bare ikke på det ene stedet vi ikke får gjort noe med uten assistanse. Er ikke det typisk, ja. 2
Gjest Maneater? Skrevet 8. juli 2011 #15 Skrevet 8. juli 2011 Bryr meg mere om folk har langt hår i nesa enn under armene, men det er nå meg. Er ikke så ofte man ser under armene at det gjør noe heller da
altflyter Skrevet 8. juli 2011 #16 Skrevet 8. juli 2011 Gutter skal ha hår under armene. Men hår på rygg/skuldre kan jeg spare meg for... 1
Naughty_Angel Skrevet 8. juli 2011 #17 Skrevet 8. juli 2011 Jeg foretrekker barbert. Har fått typen min til å gjøre det, ser så mye bedre ut 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #18 Skrevet 8. juli 2011 Synes det er en fordel at de tar det vekk. Synes kropshår på både menn og damer er ekkelt og turnoff. Er ikke så veldig delikat og de de fleste gutter i bar overkropp løfte armene. 1
Nevian Skrevet 8. juli 2011 #19 Skrevet 8. juli 2011 Det barberes her i gården. Ene og alene av hygeniske årsaker. 1
Gjest Hannee Skrevet 9. juli 2011 #20 Skrevet 9. juli 2011 Synes hårene bør bli på menn og ikke fjernes annet enn skjegg og bart ettersom hvordan man føler det. Men sånn bør det jo være, at mannen fjerner sånn som han vil og har det bra med seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå