Gå til innhold

Klump


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Før i dag når jeg stod i dusjen merket jeg liten "klump" nedentil, på ene leppen. På en måte kan det virke som en kvise (ganske stor en i så fall) - men jeg prøvde å klemme og kjenne men fant ikke ut av noe. Er det noen som vet hva dette kan være hvis det IKKE er en kvise? Tviler på kjønnsykdom da jeg har fast partner og da ville jeg blitt ganske overrasket. Er det vanlig å få kvise der nede i blant? Har hatt det en gang før, og da kjentes den hel lik ut - men var mye mindre. Huff, får så angst og indre uro når jeg plutselig finner "klumper" :P

Postet dette under seksualitet også, men tror det ble litt feil sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det kan være en vorte.. Så lenge den ikke klør eller plager deg noe særlig, så skal den gå bort av seg selv.. Kan ta opp til 6 mnd, kan evnt ises bort eller fjernes hos lege. Mulighet for resept på vortemiddel finnes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å få tette talgkjertler eller atherom som det heter og betnete hårsekker.

Men det kan også være en tett bartholinkjertel noe som kan bli vondt og ubehagelig og behandles hos lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ikke noe til den, dvs at det ikke er vondt eller klør eller noen ting. Burde jeg sjekke dette hos lege eller bare la det være sånn ei lita stund og se om det går bort av seg selv?

Takk for svar!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...