Gå til innhold

Jeg "droppet" henne, nå angrer jeg!

Unknown Username

Anbefalte innlegg

Hello dere!

Skal gjøre en lang historie kort her, og da starter jeg som følger:

Jeg møtte en jente på fest for en god stund siden (ca 3 måneder). Etter dette ble vi bedre og bedre kjent, noe som førte til at vi var mye sammen. Etterhvert begynte følelser å tre frem i bildet, og vi klinte som kjærester hver dag vi var sammen. "Forholdet" vårt var jo uoffisielt, men vi gjorde stort sett som kjærester flest, et par overnattinger (nei, vi har ikke hatt sex) osv.

Selv har jeg vært usikker i det siste på om jeg ønsker meg et forhold, og i går gjorde jeg en enorm tabbe. Jeg bestemte meg litt tidlig på dagen at jeg skulle møte jenta etter jobb (jeg er 18, hun er 17) og fortelle henne at jeg likte hun veldig godt, men at jeg ikke vet om jeg er interessert i noe forhold for øyeblikket. Få timer etter på, var det nettopp dette jeg gjorde...

Jeg møtte som sagt jenta etter jobb og sa det slik jeg hadde tenkt. Hun tok det veldig bra, og vi avsluttet med en veldig god tone. Når jeg dro derfra merket jeg en snodig tomhet inni meg, som om en del av meg var borte, og kroppen ivrig forsøkte å reparere seg selv. Jeg ble gående å tenke hvordan vi hadde hatt det, og at jeg visste hvor interessert hun var i meg.

Det tok knapt en halvtime før jeg angret, og noe så voldsomt! Jeg spiste ingenting resten av dagen, og til slutt, senere på kvelden skrev jeg til henne på facebook. Jeg la meg helt flat og vi snakket en del om det som hadde skjedd, men hun var veldig usikker.

Hva burde jeg gjøre for å gå videre med det vi hadde?

Takk!

Endret av Unknown Username
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så rart at hun er usikker. Hun tenker vel at dette kan skje igjen og vil ikke gå å vente på neste gang.

Det kan også hende hun også ville ha det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet av en venninne av henne at hun ikke ville ha det slutt, tvert imot. Hun sa at hun var usikker for om det skulle skje igjen, noe jeg forstår veldig godt, men når man først har vært borti "Du vet ikke hva du har mistet..." følelsen, så har man nok fått nok med den ene gangen.

Føler meg så utrolig lei meg, når vi hadde det så utrolig bra sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kommer vel mye an på hva jenta ønsker. Du har gjort ditt :fnise:

Det er akkurat det jeg tenker på, jeg vil ikke virke masete eller noe heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter her som kan gi meg noen svar? Im having a hard time now :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si at du angrer, si akkurat det som ligger på hjertet ditt nå, si omtrent det du har skrevet her. Si at du ønsker at det skal være dere to, at du skjønte hvor feil du hadde tatt. Og vær ærlig med deg selv og med henne og lov at du ikke vil finne på slikt tull igjen.

Jenta er ikke tankeleser, du må snakke tydelig med henne.

Og for din egen del: usikkerhet er noe som rammer alle. Ikke forhast deg, men la ting få vokse frem. Enten vil usikkerheten forsterke seg (hvis den kommer tilbake), eller den vil blekne og bare dukke opp av og til, noe som er helt normalt.

Det er for øvrig godt å se at du tenker deg om før du innleder et forhold og går bevisst inn i det. Da øker sjansene for at forholdet vil vare og utvikle seg til å bli sterkt og solid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra svar Tullepia!

Har sagt alt fra hjertet nå, på en enda bedre måte enn jeg har forklart her. Det er jo selvsagt hun som står med ballen i hånda, jeg vet bare ikke hva annet jeg kan gjøre for å få henne til å kaste den tilbake til meg igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra svar Tullepia!

Har sagt alt fra hjertet nå, på en enda bedre måte enn jeg har forklart her. Det er jo selvsagt hun som står med ballen i hånda, jeg vet bare ikke hva annet jeg kan gjøre for å få henne til å kaste den tilbake til meg igjen :(

Tålmodighet. En vanskelig øvelse, men helt nødvendig. Gi henne tid til å tenke.

Hvis du skulle treffe henne før hun har gitt noe svar bør du vise henne passe med oppmerksomhet og på de måter du kan vise at du er tilliten verdig. Smil, snakk vennlig, hold deg unna andre jenter.

Du kan jo prøve å sende henne blomster og noen velvalgte ord på et pent kort hvis du etterhvert føler det riktig. En eldgammel gest som jeg tror har gått i glemmeboka, men som jenter flest setter utrolig pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vil jo ikke gjøre ting kun fordi jeg har gjort noe dumt, det kan jo kanskje virke litt desperat, men jeg skal prøve å gjøre ting slik vi har pleid. I morgen skal vi tilbringe litt tid sammen igjen, så er veldig spent på hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig vil være sammen med henne likevel, så syns jeg du burde anstrenge deg litt. Du har såret henne og dumpet henne, og hvis det likevel skal bli dere er det greit at du gjør en innsats sånn at hun skjønner at du virkelig mener det, og sånn at hun kan plastre litt på tapt selvfølelse etter å ha blitt dumet i første omgang. Så: Fram med blomster og søte ord på fine kort nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...