Gå til innhold

Damer som bruker for mye sminke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kusina mi har flyttet til byen, og vil veldig gjerne bli med venninnene mine på ting, vi er noen år yngre enn henne.

Men vi syns det er flaut, hu smører på seg mørk leppestift nå midt på sommeren, og masse brunkrem. Det ser ikke bra ut på noen som er 20, men på en som er i midten av 30-årene ser det jo bare helt for jævlig ut. Kompiser i gjengen reagerer og gjør narr av henne bak hennes rygg.

Hvordan kan jeg be hun sminke seg litt mer pent? Jeg har prøvd å spørre om hu vil låne sminke og komme med hint, men hun hører ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjenner også noen sånne. De syns de er fine og vil ikke høre. Noen ganger føler jeg at jeg går på byen med en klovn. Når de i tillegg har sminket seg på et bad med dårlig lys og går ut i sola ser det helt forferdelig ut.

Folk kikker og gliser bak ryggen på henne.

Less is more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kanskje sminket seg slik hele livet og føler seg naken med mindre? Jeg ville prøvd å ymte frempå at hun er mye penere uten all sminken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest furia

Hun er en voksen dame, så la henne sminke seg slik hun vil. Vennene dine er rimelig barnslige som ler bak ryggen hennes for dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Hva med å snakke med henne og ymte frempå og si ifra på en fin måte? Kanskje hun ikke er klar over hvor ille det ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende er et sårt tema for mange kvinner! Likevel er det tydeligvis for hennes beste, så jeg syns det er riktig av deg å snakke med henne .. Likevel må du være forsiktig når du går fram, ikke vær for direkte - som tidligere nevnt, si at hun er pen med mindre sminke, gjentatte ganger - eller forsøk å ta henne med til en sminkebutikk (parfymelle,estetiq osv) hvor hun kanskje kan få råd om riktig fargevalg osv - uten at det virker for opplagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe skjønner hva du mener, her om dagen så jeg ei jente som gikk slik på stranden :klaske:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som bruker mørk leppestift lenger, egentlig? Trodde det forsvant ut med nittitallet, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skjønner hva du mener, her om dagen så jeg ei jente som gikk slik på stranden :klaske:

:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da du håper det kommer en unge å spruter masse vann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...